خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off مود اندروید

دانلود بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off مود اندروید

آپدیترایگان
SpongeBob: Krusty Cook-Off
  • رای: 4
  • نظر: 1
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اشپزی SpongeBob: Krusty Cook-Off در فراروید!

موضوع بازی:

در بازی SpongeBob ماجراجوییِ بامزه در رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها همراهِ با باب و اقای خرچنگ باشید. بازی از سوی استودیوی Tilting Point کشور آمریکا می باشد.  وقتی که آقای خرچنگ پی می‌برد که در کسب و کار فست‌فود درامدِ بیشتری به دست می‌آید، تصمیم می‌گیرد امپراطوری رستوران خود را گسترش دهد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی SpongeBob به این صورت است که، در رستوران اقای خرچنگ  وقتی آقای خرچنگ متوجه می شود که، با پخت فست فود پول بیشتری به دست می آورد پس تصمیم می گیرد رستوران خود را بزرگ تر کند. تصمیم میگیرد، یک رستوران دیگر برای پخت انواع غذاهای فست فودی ایجاد کند. شما باید به اقای خرچنگ در گسترش رستورانش کمک کنید. اقای خرچنگ با خود فکر می کند چه کسی بهتر از باب اسفنجی که به او کمک کند و رستوران خود را اداره کند. پس شما باید آشپزخانه خود را ایجاد کنید و آماده شوید تا غذاهای خوشمزه ای بپزید. به مشتریان خدمت کنید و یا از مهمانان پذیرایی کنید. با مدیریت زمان، مهارت های آشپزی خود را آزمایش کنید.

در دنیای SpongeBob آشپزی کنید. شما به عنوان باب اسفنجی شلوار مربعی باید کباب بپزید و خدمات مختلف را خیلی سریع به مشتریان ارائه دهید. در اینجا به چهره های آشنا مثل پاتریک، سندی و بسیاری دیگر از شخصیت های دوست داشتنی کارتون باب اسفنجی خدمات می دهید.  رستوران خود را با یک طراحی ساده ایجاد کردید که به مرور می توانید آن را تزئین کنید و یا آشپزخانه خود را طوری بسازید که مناسب یک سرآشپز ماهر باشد. قفل شخصیت های مورد علاقه خود را باز کنید و به آنها لباس های شگفت انگیز الهام گرفته از نمایش بپوشانید. شخصیت‌های خود را ارتقا دهید و انواع مهارت‌ها و قدرت‌های فوق‌العاده را کسب کنید.

جمع بندی:

اگر شماهم از دوستداران کارتون باب اسفنجی هستید! حال می توانید با نصب بازی باب اسفنجی وارد دنیای باب و اقای خرچنگ شوید. این بازی را میتوانید از فراروید دانلود کنید.

 

SpongeBob: Krusty Cook-Off
بازی SpongeBob: Krusty Cook-Off توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. سلام من این بازی دانلود کردم بعد که میرم داخل بازی بعد اینکه بازی بالا اومد روی شروع میزنم و صد درصد بالا میاد بعد بازی شروع نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *