خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Westland Survival: Cowboy Game مود اندروید

دانلود بازی Westland Survival: Cowboy Game مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Westland Survival: Cowboy Game
  • رای: 11
  • نظر: 1
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

Pهم اکنون دانلود بازی Westland Survival در فراروید!

موضوع بازی:

Westland Survival یکی از بازی های محبوب و خارق العاده بسیار عالی با هیجان و جذابیت بالا برای اندروید است. این بازی از استودیو بازی سازی Helio Games است. در این بازی یک ماجراجویی فوق العاده هیجانی و جذاب در وستلند را تجربه میکنید. در غرب وحشی، افراد خلافکار و حتی کلانتر ها آماده هستند تا مردان شجاع را به یک مشت دلار بخرند. زمین های کشف نشده منتظر شما هستند تا پیدایشان کنید. شکارچیان و قاچاقچی ها برای پیدا کردن طلا در معادن در دشت ها و بیابان ها در حرکت هستند. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 است.

در ادامه…

بازی Westland Survival به عنوان یک کابوی در غرب وحشی زنده بمانید و از این رو قانون های رو به وجود آورید. در واقع خود قانون شوید که، در این سرمین بی قانون واقعا دشوار و چالش برانگیز خواهد بود. زندگی یک کابوی حرفه ای را کشف کنید و با سارقین و راه زن ها مبارزه نمایید. همچنین می توانید به کارهای مختلف برای پیشرفت قانون و زنده ماندن خود انجام دهید. از این رو می توان به تجارت با بومیان آمریکا ، انجام دوئل های نفس گیر و هیجانی، دامداری در غرب وحشی، استخراج معادن، اسب سواری و … اشاره کرد. فرض کنید در کویر هستید. این صحرا مانند یک جزیره ای مُرده در وسط چمنزار است. داستان بازی اینطور روایت می شود که کاروان شما به کمین راهزن ها برخورد کرده و شما تنها بازمانده ی این کاروان بزرگ هستید. باید از ان ها انتقام بگیرید.

از ویژگی های بازی Westland Survival عبارت است از: خانه ی خود را درست کنید و از ان دفاع کنید. با تفنگ و تپانچه با گانگستر ها مبارزه کنید. با قابلیت قطع درختان و شکستن سنگ ها، امکان ساخت تجهیزات و آیتم های جدید. حیوانات وحشی را رام کنید و پرورش دهید. به چالش کشیدن گاوچران ها در محیط وحش بپردازید.

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان بازی های بقا و جذاب هستید! بازی کابوی غرب وحشی را از دست ندهید و فورا این بازی را از فراروید دانلود کنید.

  1. مود اینو بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *