خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی War Alliance – PvP Royale مود اندروید

دانلود بازی War Alliance – PvP Royale مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
War Alliance - PvP Royale
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی War Alliance – PvP Royale در فراروید!

موضوع بازی:

War Alliance – PvP Royale یک بازی استراتژیک آنلاین از استودیوی بازیسازی MG Magnific Games GmbH می باشد. بازی به این صورت است که، در میدان جنگ با سربازان آماده و قهرمانان خود تا آخرین نفس ایستادگی کنید. باید ببینید که ایا شما هم مانند بسیاری از فرماندهان دیگر شکست خواهید خورد، یا سرزمین های اشغال شده را تصرف خواهید کرد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در اینجا War Alliance – PvP Royale شما باید در مسابقات PVP ریل تایم شرکت کنید. بازی زمان واقعی در سبک برج دفاعی است که در آن با بازیکنان سراسر جهان رقابت می کنید. در مقابل بازیکنانی از سراسر جهان نبرد می کنید و با استفاده از قهرمانان بی نظیر خود به پیروزی می رسید. شما باید نیروهای خود را در جنگ مستقر کنید و از انها پشتیبانی کنید تا بتوانید در این نبرد پیروز شوید. همچنین پاداش های شگفت انگیزی را کسب می کنید. شما باید قهرمانی متناسب با سبک بازی خود انتخاب کنید. هر کدام آاز ان ها امار و توانایی های منحصر به فردی دارند.

قهرمانان خود را کنترل کنید تا به نیروهای حریف حمله کنند. سپس تاکتیک های خود را برای هر یک از میدان های نبرد متفاوت تنظیم کنید و با پیروزی در نبرد به بالاترین سطح لیدربوردها صعود کنید. با امتیازاتی که، کسب کرده اید قفل ترکیب جنگی جدیدی از نیروهایتان را باز کنید و نیروهایتان را متناسب با استراتژی خود ارتقا دهید. در کارت های مخصوص خود برای پیروزی در جنگ استفاده کنید

ویژگی های بازی عبارت است از War Alliance – PvP Royale : هر کدام از قهرمانان با استفاده از توانایی های منحصر به فرد خود فرصت های جدید و تاکتیک های مناسبی را فراهم می کنند. کارت های جدید را باز کنید و آنها را ارتقا دهید.  به یک قبیله بپیوندید و با دوستان خود همکاری کنید. قدرت خود را در جنگ ثابت کنید و در جدول رده بندی صعود کنید. از تاکتیک های مخصوص خود در ۸ میدان جنگی متفاوت استفاده کنید.

جمع بندی:

اگر شماهم از کسانی هستید که، علاقه به این سبک از بازی های اکشن دارید! بازی War Alliance – PvP Royale یک بازی اکشن و هیجان انگیز را تجربه می کنید. شما می توانید این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

War Alliance - PvP Royale
بازی War Alliance - PvP Royale توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *