خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Poppy Playtime Chapter 1 مود اندروید

دانلود بازی Poppy Playtime Chapter 1 مود اندروید

آپدیترایگان
Poppy Playtime Chapter 1
  • رای: 44
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Poppy Playtime Chapter 1 در فراروید!

موضوع بازی:

Poppy Playtime Chapter 1 از سری بازی های فانتزی و ترسناک است. این بازی از استودیوی MOB Games Studio است. شما یک فرد تاثیرگذار در شرکت اسباب بازی سازی خواهید بود و به دنبال یافتن اسباب بازی های دزدیده شده در بازی هستید. وقتی شما آن وسایل را در خانه متروکه پنهان کرده اید، آدم های بد طوری می ایستند که انگار می خواهند شما را اذیت کنند و شما باید بیایید و آنها را پیدا کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی Poppy Playtime Chapter 1 به این صورت است که، شما یک فرد تاثیرگذار در شرکت اسباب بازی سازی هستید. شرکت اسباب بازی Playtime Co از کمپانی های معروف در صنعت اسباب بازی است. این کمپانی به اوج معروفیت خود رسید. اما  در یکی از روزها تمام کارمندان این شرکت ناپدید می شوند و برای شرکت یک پرونده قضایی و جنایی تشکیل می شود. سال ها از این ماجرا میگذرد و کارخانه Playtime  متروکه و خالی مانده است. شما از روی کنجکاوی وارد این کارخانه می شوید. هیچ تصور اعطلاعی از اینکه ممکن است چه اتفاقی برای شما بی افتتد را ندارید.

این چالش توسط آن خانه متروکه ای مطرح شد که به اسرار خود معروف بود. هیچ کس جرات نکرده است که بیاید در Poppy Playtime Chapter 1 و داخل آن را کاوش کند زیرا اتاق های تاریک ظاهر می شوند و هیچ کس نمی داند در آنها چه چیزی وجود دارد. متوجه می شوید تعداد زیادی از اسباب بازی های این کارخانه به هیولاهایی ترسناک تبدیل شده و درست مثل یک شکارچی خطرناک به دنبال شما هستند. رئیس آن ها Poppy یک عروسک آبی با دندان هایی بلند و تیز است. این عروسک  نماد اصلی این بازی است. شما باید با پیدا کردن سرنخ های لازم، حل کردن معماها و پازل های متنوع و فرار از دست این عروسک های ترسناک برای فرار از این کارخانه متروکه تلاش کنید.

جمع بندی:

بنابراین این بازی ترسناک و در حین حال بسیار جذاب است. اگر شماهم از دوستداران و علاقه مند به این سبک از بازی ها هستید! میتوانید این بازی را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Poppy Playtime Chapter 1
بازی Poppy Playtime Chapter 1 توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *