خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Persian Nights: Sands of Wonde مود اندروید

دانلود بازی Persian Nights: Sands of Wonde مود اندروید

آپدیترایگان
Persian Nights: Sands of Wonde
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Persian Nights: Sands of Wonde در فراروید!

شب های ایرانی بازی جدید و فوق العاده در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری است. Persian Nights: Sands of Wonde از استودیوی معروف Artifex Mundi برای اندرویدی ها است. در غیاب یک پادشاه بیماری مرگباری امده، وزیر بزرگ زاوید با مشت آهنین بر پادشاهی حکومت می کند. در حالی که طاعون مرموز سایه ای تاریک بر مردم ایران می اندازد. تارا داروساز جوان تصمیم می گیرد تحقیقات خود را انجام دهد و قبل از اینکه خیلی دیر شود علت بیماری را کشف کند. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در این بازی به سرزمین جادویی شب های ایران سفر می کنید. در بازی Persian Nights: Sands of Wonde  میبینیم که،طاعون مرموزی سایه های تیره اش را بر روی مردم ایران انداخته است. تارا که برای کشف و علت این بیماری امده بود ناگهان در شرایط نامشخص ناپدید می شود. متأسفانه ، این فقط آغاز انبوهی از مشکلات است که در سرزمین دورافتاده با آن روبرو می شوید. به دنیای جذاب ، عجیب و غریب از افسانه های فارسی وارد می شوید. با موجودات اسطوره ای و افسانه ای آشنا می شوید. با آمپول های جادویی آزمایش کنید ، از طریق آکادمی به کاوش در تمام اسرار آن بپردازید و نشان دهید. ابرهای شومی بر فراز ایران جمع هستند. پادشاه خوش اخلاق بدیا به شدت بیمار است و وزیر اعظم اهریمنی زاوید رعایای خود را در چنگال آهنین نگه می دارد. کشور را به در مرز ویرانی و نابودی است. خوشبختانه تارا در این تلاش تنها نیست. او توسط یک آکروبات و شمشیرزن مرموز، داریوش، هدایت و راهنمایی می شود. تلاشی پر از معماها و چالش‌ها در انتظار شما است.
از ویژگی های بازی Persian Nights: Sands of Wonde : ماجراجویی شرقی جذاب و پر از موجودات جادویی، جستجو در آکادمی در 16 پازل با اشیای پنهان، مغز خود را با 25 معما و minigames آزمایش کنید،بازدید از بیش از 42 مکان شگفت انگیز،ابعاد دیگر را در فصل پاداش بازدید کنید،بازی کلاسیک ماجراجویی و…

جمع بندی:

یک بازی معمایی و بسیار جذاب است. در این بازی با ماجراها و چالش های زیادی رو به رو می شوید. شما می توانید این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

Persian Nights: Sands of Wonde
بازی Persian Nights: Sands of Wonde توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *