خانه » برنامه » بهداشت و تناسب اندام » دانلود برنامه Thenx مود اندروید

دانلود برنامه Thenx مود اندروید

آپدیترایگان
Thenx
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود اپلیکیشن عالی بدنسازی  Thenx در فراروید!

موضوع برنامه:

از کامل ترین برنامه های بدنسازی و آموزش تمرینات ورزشی برای گوشی های اندروید است. Thenx Premium نام یک اپلیکیشن بدنسازی و تمرینات تکنیکال ورزشی می باشد که توسط شرکت Thenx توسعه و برای اندرویدی ها است. از برنامه های بسیار عالی برای ورزش در خانه است. این اپلیکیشن کاربردهای بسیار متفاوتی را در زمینه ورزش بدنسازی دارد. هرچیزی را که شما از یک مربی را می خواهید در اختیارتان قرار می دهد. امتیاز به دست اورده اپ ورزشی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیار است.

در ادامه…

همه افراد دوست دارند که یک بدن زیبا و خوش اندام داشته باشند. ممکن است افراد بنا به هر دلایلی مانند هزینه های فراوان باشگاه، راه دور، نبود زمان کافی و… نتوانند به باشگاه بروند. حال اپلیکیشن بدنسازی حرفه ای Thenx همه چیز هایی را که شما از یک مربی میخواهید را در اختیارتان میگذارد. شما می توانید با امکانات کم به اندام دلخواه خود برسید. در این صد ها ویدیوی آموزشی قرار دارد. با استفاده از این برنامه شما میتوانید با روشن صحیح انجام حرکات بدنسازی آشنا شوید. همچنین برنامه بر اساس وزن و ویژگی های بدن شما حرکات ورزشی را به شما نشان می دهد. این اپلیکیشن با ارائه برنامه‌های دقیق و مناسب برای هر شخص آن‌ها را به راه تناسب اندام هدایت می‌کند و به سلامت افزاد کمک می‌کند . همچنین این نرم افزار مجموعه زیادی از ورزش‌ها را نیز پشتیبانی می‌کند.

ویژگی های اپلیکیشن Thenx: امکان هماهنگی و تگ کردن دوستان در برنامه‌های ورزشی، ذخیره سوابق ورزشی و میزان کالری مصرفی در هر تمرین،امکان دریافت نظرات، ارسال و پاسخ به آن‌ها، بازخورد‌های صوتی منحصر به فرد برای هدایت آسان‌تر در مسیر،دسترسی به اطلاعات مختلف ورزشی پس از پایان تمرینات در هر روز،به اشتراک گذاری فعالیت‌های خود با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی و…

جمع بندی:

اگر به بدنسازی علاقمند هستید به هیچ عنوان نرم افزار بدن سازی زنکس را از دست ندهید. شما می توانید این برنامه عالی را در فراروید  به صورت رایگان دانلود کنید.

Thenx
برنامه Thenx توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *