خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Storyngton Hall: Match 3 games مود اندروید

دانلود بازی Storyngton Hall: Match 3 games مود اندروید

آپدیترایگان
Storyngton Hall: Match 3 games
  • آپدیت
  • نسخه 77.2.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی Storyngton Hall در فرارید!

موضوع بازی:

Storyngton Hall یک بازی پازلی و خوش ساخت از نوع بازی های مدیریتی و طراحی دکوراسیون است. بازی عمارت استورینگتون توسط استودیوی BIT.GAMES از کشور قبرس است. در این بازی شما قرار است افسانه ای ترین و زیبا ترین خانه ممکن را برای خود بسازید و وسایل آن را خریدی داری کنید. داستان بازی در مورد یک خانواده اشراف زاده است که تصمیم دارند تا عمارت خانوادگی و قدیمی خود را که مدت هاست خالی از  همه چیز است را، بازسازی کنند. در این بازی شخصیت های مختلفی وجود داشته که هر کدام یک داستان خاص دارند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه:

در بازی Storyngton Hall تنها کافیست سه تا از دکمه های یک شکل و رنگارنگ را در کنار هم جورچین کنید. کار شما کمک کردن به این خانواده اعیانی و اشرافی است. شما باید ابتدا در مراحلی از بازی های جورچین از نوع Match 3 با کنار هم بگذارید، آیتم های یکسان و یک رنگ به حل کردن پازل ها بپردازید. همه به شما مجذوب شما میشوند، لباسان شما  توجه همه را جلب کرده است. بهترین کفش ها لباس ها را برای خودتان بخرید، مو هایتان را تغییر مدل دهید و هر روز خودتان را مثل یک اشرافی شروع کنید. کارت های دعوت را به دیگر اشرافی ها بفرستید تا مهمانی ها مفصل و اعظیمی برپا کنید و هر شب با دیگر مردم، خوش بگذرانید و جشن بگیرید. شما در بازی علاوه بر طراح دکوراسیون وارد کاجراهای مرموز و عاشقانه می شوید. یکی از داستان های شخصیت های موجود در بازی: خانم گرین آرزو دارد که بیشترین میزبانی را در شهر داشته باشد. همچنین دوست دارد به دخترش ، جین ، در رسیدن به عشق واقعی کمک کند.

جمع بندی:

اگر علاقه مند به این سبک از بازی های پازلی و داستانی هستید! بازی Storyngton Hall یک بازی خوب برای شما علاقه مندان است .میتوانید بازی را به صورت رایگان از فراروید دانلود کنید.

Storyngton Hall: Match 3 games
بازی Storyngton Hall: Match 3 games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *