خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Going Balls مود اندروید

دانلود بازی Going Balls مود اندروید

آپدیترایگان
Going Balls
  • آپدیت
  • نسخه 1.47
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

Going BallsGoing BallsGoing BallsGoing Balls

هم اکنون دانلود بازی Going Balls در فراروید!

موضوع بازی:

Going Balls یک بازی در ژانر تفننی است. بازی از استودیو بازی سازی Supersonic Studios LTD برای اندرویدی ها است. بازی به این صورت است که، شما باید به آسانی تنها با یک انگشت توپ را کنترل کنید و آن را در یک مسیر پر از موانع هدایت کنید تا به پایان هر سطح برسید و امتیاز کسب کنید. در هر مرحله با توپ های سایر بازیکنان رقابت کنید و آنها را به چالش بکشید و در آخر به مراحل بالاتر بروید. در این مشیر با چالش های زیادی روبه رو می شوید. این بازی جذاب را کاربرانی اندرویدی میلیون ها بار دانلود کرده اند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

ماموریت و کار شما در بازی  Going Balls قِل دادن یک توپ از نقطه A، که شروع مرحله است، به نقطه B، که اخر مرحله است، می باشد. شاید بنظرتان این کارآسان و ساده به نظر بیاید، اما در میان مسیر موانع و چالش های زیادی وجود دارد که کار شما را سخت تر می کنند. تنها کاری که برای حرکت دادن و کنترل توپ باید انجام بدهید این است که انگشت تان را روی صفحه نمایش دستگاه تان حرکت دهید و اسلاید کنید.

اما کنترل میلیمتر به میلیمتر حرکت توپ برای پشت سر گذاشتن مرحله ها بسیار سخت و حساس است. اگر بیش از اندازه سریع توپ را به جلو هدایت کنید ممکن است کنترل توپ را از دست دهید. به پایین پرتاب شوید. اگر بیش از اندازه آرام توپ را به جلو هدایت کنید ممکن است در بین موانع بازی گیر بیفتید و باز هم به پایین پرتاب شوید. شما می توانید توپ خود را از بین انواع توپ های جالب انتخاب کنید. در هر چرخش کارهای متفاوتی انجام دهید و امتیاز به دست اورید. همچنین شما باید مواظب باشید تا سقوط نکنید و برای خود امتیاز جمع اوری کنید.

جمع بندی:

این بازی Going Balls  جذاب و دوس داشتنی را میتوانید از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین اوقات فراغت سرگرم کننده ای را برای خود رقم بزنید.

Going Balls
بازی Going Balls توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *