خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی LEGO® Star Wars™: TFA مود اندروید

دانلود بازی LEGO® Star Wars™: TFA مود اندروید

آپدیترایگان
LEGO® Star Wars™: TFA
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

LEGO® Star Wars™: TFALEGO® Star Wars™: TFALEGO® Star Wars™: TFALEGO® Star Wars™: TFA

هم اکنون دانلود بازی لگویی LEGO® Star Wars™: TFA در فراروید!

موضوع بازی:

LEGO® Star Wars™: TFA یک بازی لگویی و سرگرم کننده از دنیا لگو ها است. جدیدترین سری بازی های فوق العاده لگو از استودیوی مطرح Warner Bros برای اندروید است. . شما به وسیله سلاح هایی که در اختیار دارید باید در مقابل دشمنان فضایی ایستادگی کنید و اجازه ندهید سرزمین شما را تصرف کنند. همچنین شما قادر به ارتقاء سلاح ها و شخصیت خود در بازی هستید. این بازی در گوگل پلی امتیاز 3.6 از 5.0 را به دست اورده است.

در ادامه…

چیزهای جالب زیادی در دنیا وجود دارد که ما هنوز آنها را کشف نکرده ایم. و اگر شما هم فردی هستید که دوست دارید چیزهای جدیدی را در بازی های ماجراجویی کشف کنید، LEGO Star Wars: TFA انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است. در بازی شرکت کنید، قهرمان خواهید شد و با دشمنان خود مبارزه خواهید کرد. هنوز چیزهای جذاب زیادی وجود دارد که منتظر کشف آنها هستند. LEGO® Star Wars™: TFA بازی ای است که پازل و اکشن را با هم ترکیب می کند. بنابراین چالش های زیادی وجود دارد که به توانایی شما در تفکر و محاسبه نیاز دارد.

به عنوان مثال، شما باید به دنبال راهی برای صعود به ارتفاعات از مواد موجود باشید. علاوه بر این، شما شخصیت های زیادی را برای انجام یک ماموریت خاص ترکیب خواهید کرد. این به شما کمک می کند تا مهارت رهبر تیم خود را افزایش دهید.یکی زیباترین بازی های لوگوی تاریخ LEGO® Star Wars™: TFA است. ماجراجویی جدیدی را در این لحظه و بازی را تجربه می کنید. ماجراجویی های شما در مکان های مختلف و متنوعی اتفاق می افتد و به گفته سازنده بازی، گیم پلی بازی آنقدر منحصر به فرد طراحی شده که نمونه آن در هیچ بازی لوگوی دیده نشده است. با وجود داشتن داستان و گیم پلی فوق العاده و اعتیادآور؛ دارای گرافیک HD خیره کننده است.

جمع بندی:

اگر شما هم علاقه به بازی های لگویی دارید! بهترین گزینه برای شما بازی است. این بازی را می توانید از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

LEGO® Star Wars™: TFA
بازی LEGO® Star Wars™: TFA توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *