خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Dragon & Elfs مود اندروید

دانلود بازی Dragon & Elfs مود اندروید

آپدیترایگان
Dragon & Elfs
  • آپدیت
  • نسخه 4.0.102
  • اندروید 7.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Dragon & ElfsDragon & ElfsDragon & ElfsDragon & Elfs

موضوع بازی:

سبک اصلی بازی Dragon &amp های Merge و یا پازل و فانتزی است. این سبک از بازی ها بسیار ساده اما در عین حال فوق العاده مهیج و دوست داشتنی است. این بازی دارای گرافیک چشم نواز و بسیار زیبا می‌باشد و با دارا بودن 400 مرحله مختلف است. شما در این بازی به یک دنیای خیال پردازانه و فانتزی سفر می کنید. دنیایی که اخیراً توسط یک اژدهای شیطانی بزرگ به تسخیر درآمده و تمام سرزمین های آن به دست این موجود شیطانی و نیروی اهریمنی اش افتاده است. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Dragon &amp بسیار جذاب که با آن وارد دنیای الف ها همراه با رمز و جادو های مختلف زیادی می شوید . داستان بازی به این صورت است که چندین هزار سال پیش آرامش الف ها توسط اژدها و دراگون هایی بی رحم شکسته شده بود ، آنها همه چیز را با قدرت شر و بدی خود می بلعند ، زمین ، کوه ها ، رودخانه ها ، جنگل ها و درختان و تمام زندگی انها و هیچ زمانی دست از شرارت خود نخواهند کشید. در این زمان شما مسولیت سنگین و بسیار مهمی بر عهده دارید. شما باید با تمام قدرت خود با این شرارت ها بجنگید و به صورت مخفیانه تخم الف ها را پیدا کنید. باید دوباره تخم ها را به جای خود باز گردانید تا الف ها منقرض نشده و انتقام خود را از این دراگون ها پس بگیرند .

بازی Dragon &amp در سرزمین خیالی الف ها که موجواتی جادوئی و کهن هستن اتفاق می افتد. در اسطوره ها و داستان های خیالی الف ها موجواتی صلح جلو و آرامش طلب هستند. اما آنها در جنگیدن نیز مهارت بالایی دارند. شما باید با آنها بجنگید و با مراحل مختلف و شکست اژدها ها سرزمین های الف ها را آزاد کنید و در عین حال غنایم و آیتم های جادوئی مختلفی جمع آوری کنید.

جمع بندی:

Dragon &amp یک بازی بسیار ساده و سرگرم کننده است که شما را اوقاتی سرگرم میکند. این بازی جالب و فانتزی را می توانید در فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

 

Dragon & Elfs
بازی Dragon & Elfs توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *