خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی DesignVille: Merge & Story مود اندروید

دانلود بازی DesignVille: Merge & Story مود اندروید

آپدیت
DesignVille: Merge & Story
  • آپدیت
  • نسخه 1.42.11
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 21
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

DesignVille: Merge & StoryDesignVille: Merge & StoryDesignVille: Merge & StoryDesignVille: Merge & Story

هم اکنون دانلود بازی دخترانه DesignVille در فراروید!

DesignVille یک بازی در ژانر پازل و فکری دخترانه است. این بازی توسط استودیو بازی سازی TAPCLAP برای دستگاه های اندروید است. در داستانی پر از شخصیت‌های سرگرم‌کننده وارد می شوید. سفارش‌های بازسازی کامل از مشتریان مختلف را انجام دهید. طراحی منحصربه‌فردی برای هر اتاق ایجاد کنید. آن‌طور که می‌خواهید تزئین کنید و اجازه دهید خلاقیت‌تان بی‌وقفه و منحصر به فرد باشد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

داستان بازی DesignVille به این صورت است که اساس کلی بازی طراحی خانه رویایی با المان های پازلی متفاوت است. در این بازی، شما در نقش یک دیزاینر دکوراسیون داخلی قرار می گیرید. شما باید سعی کنید به عنوان یک دیزاینر به مردم کمک کنید که بتوانند خانه های رویایی و یا شرکت و… خودشان را با بهترین طراحی بسازند. در اوایل بازی، شما با “لوئیز”، کاراکتر اصلی بازی، آشنا می شوید. “لوئیز” دیزاینر داخلی است که، به تازگی مدرک خودش را از دانشگاه گرفته و فارغ تحصیلی رشته دکوراسیون داخلی است. لوئیز از دوستش “رابین” یک تماس کاری دریافت می کند. “رابین” به “لوئیز” می گوید که قصد دارد یک خانه قدیمی را به یک استودیو طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل کند.

به لوئیز پیشنهاد کار دو نفره  را می دهد، و از او درخواست کمک می کند. “لوئیز” هم جواب مثبت به “رابین” می دهد و با او در این مسیر در بازی DesignVille  همراه می شود. تا با هم اولین کارشان را آغاز کنند. زمانی که “لوئیز” و “رابین” به خانه قدیمی ای که قرار است به استودیو تبدیل شود می رسند، متوجه می شوند خانه قدیمی بیشتر از آن چیزی که تصورش را داشتند داغان تر است. پس تصمیم می گیرند ابتدا کار خودشان را با تمیز کردن خانه قدیمی شروع کنند. تا بتوانند آن را برای پذیرش مشتریان و دریافت سفارش های طراحی دکوراسیونی که در آینده قرار است ان ها را انجام دهند.

یک بازی پازلی بیشتر دخترانه سرگرم کننده است. شما در این بازی با چالش هایی روبه رو می شوید و همچنین تجربه های جدیدی را کسب میکنید.  بازی DesignVille  را از فراروید می توانید دریافت کنید.

DesignVille: Merge & Story
بازی DesignVille: Merge & Story توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *