خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Baby Manor: Home Design Dreams مود اندروید

دانلود بازی Baby Manor: Home Design Dreams مود اندروید

آپدیترایگان
Baby Manor: Home Design Dreams
  • آپدیت
  • نسخه 1.56.1
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Baby Manor در فراروید!اندروید+مود

موضوع بازی:

Baby Manor از بازی های پازلی جذاب و اعتیاد آوری است که می تواند شما را برای مدتی سرگرم کند. خانه کودک : شبیه سازی بزرگ کردن کودک و طراحی خانه نام یک بازی در ژانر تلفنی است. این بازی توسط استودیو بازی سازی MAGIC SEVEN برای دستگاه های اندروید است. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز است.ین بازی شبیه سازی دکوراسیون خانه و بزرگ کردن کودک را شبیه سازی می کند. نه تنها دکورهایی بسیار جذاب را در بازی مشاهده خواهید کرد، بلکه داستانی دل گرم کننده و به یادماندنی نیز در انتظار شماست.

در ادامه…

در بازی Baby Manor شما با کاراکترهای مختلف این بازی آشنا می شوید. به زندگی هیجان انگیز آن ها بپیوندید. پازل هایی با طراحی فوق العاده و رنگارنگ، تقویت کننده های جذاب، و انواع پازل های چالش بر انگیز انتظار شما را می کشد. به پدر خانواده در نگه داری نوزاد کمک کنید. خانه را منظم نگه دارید. خاطرات زیادی در این قلعه قدیمی یافت می شود، آن ها را بیابید. این بازی Baby Manor نه تنها دارای آیتم های شگفت انگیزی برای طراحی خانه است، بلکه دارای یک خط داستانی خارق العاده هم می باشد. خط داستان به این صورت است که، شما باید به بابی کمک کنید از کودکش مراقبت کند. باید خانه گرم و پر از عشقی برای کودکش و همسرش سارا بسازد. مادر بزرگ خانه ای را به بابی و همسرش هدیه داده.

بابی هم با خوشحالی این هدیه ارزشمند را قبول کرده و با سارا و کودکش به آن خانه نقل مکان کردند. خانه ای که تمام خاطرات شیرین کودکی بابی در آنجا شکل گرفته و او امیدوار است که کودکش هم بتواند خاطرات شیرینی در این خانه داشته باشد. در حالی که مادر بزرگ عاشق بابی است، پدربزرگ دل خوشی از او ندارد و فکر می کند بابی هنوز هم برای پدر بودن آماده نیست. مشکل اینجاست که سارا هم مجبور است گاهی کار های شرکت خودش را در خانه انجام دهد و زیاد نمی تواند به بابی کمک کند. شما باید به بابی و همسرش سارا در بازیBaby Manor کمک کنید.

جمع بندی

یک بازی پازلی جذاب و سرگرم کننده است. مخصوص کودکان و نوجوانان برای یادگیری مدیریت زندگی و.. است. شما می توانید بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Baby Manor: Home Design Dreams
بازی Baby Manor: Home Design Dreams توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *