خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Toon Blast مود اندروید

دانلود بازی Toon Blast مود اندروید

آپدیترایگان
Toon Blast
  • آپدیت
  • نسخه 9581
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازل محبوب و سرگرم کننده Toon Blast در فراروید!

موضوع بازی:بازی Toon Blast یک بازی سرگرم کننده و عالی و محبوب بین اندرویدی ها است. از دسته بازی های پازلی است. از استودیوی بازی سازی Peak Games سازنده بازی toy blast است. این بازی را مخصوص سیستم عامل اندروید به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز است. کاربران اندرویدی از سراسر جهان بیش از 500 هزار بار این بازی را دانلود کرده اند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 است.

درباره بازی…

یکی از بامزه ترین بازی های پازلی Toon Blast است. بازی با گرافیک کارتونی بسیار زیبای را دارد. قدم در دنیای زیبا و بامزه کوپر گربه، والی گرگه و برونو خرسه بگذارید و با چالش های جالب و خنده دار روبرو شوید. شما باید مهره های هم شکل را کنار هم گذاشته و آنها را از بین ببرید، هر چقدر مهره های بیشتری را با یک حرکت از بین ببرید،امتیاز بیشتری خواهید گرفت. همچنین آسان تر از مرحله ای که در آن هستید عبور خواهید کرد.

در بازی Toon Blast باید اسباب بازی هایی که در زیر بلوک ها هستند را جمع آوری کنید، به این منظور که،باید بلوک های مشابه را حذف کنید تا بتوانید اسباب بازی ها را جمع آوری کنید، اما بازی به همین سادگی ها هم نیست چون که تعداد حرکات بلوک ها در این بازی محدود هستند. در این بازی پازلی بسیار خفن، پازل ها را حل کنید و همراه با کاراکترهای بامزه بازی به سرزمین های جادویی سفر کنید. از ویژگی های بازی Toon Blast:(دارای صدها مرحله جالب و چالش برانگیز که با عبور از آن‌ها می‌توانید قفل جدیدی از بازی را باز کنید. امکان به دست آوردن سه ستاره در هر مرحله و بردن جوایزی بزرگتر.امکان تشکیل تیمی با کاربران دیگر و رقابت با تیم های دیگر و…

جمع بندی:بازی Toon Blast از محبوب ترین بازیهای پازلی اندروید است. با نصب آن برروی دستگاه اندرویدی تان با کارکترهای دوست داشتنی می توانید یک بازی عالی را تجربه کنید و سرگرم شوید. شما می توانید بازی را به صورت رایگان در فراروید دانلود کنید.

Toon Blast
بازی Toon Blast توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *