خانه » بازی » معمولی » دانلود Minion Rush – بازی آرکید “من‌نفرت‌انگیز” گیملافت اندروید!

دانلود Minion Rush – بازی آرکید “من‌نفرت‌انگیز” گیملافت اندروید!

آپدیترایگان
Minion Rush: Running Game ‏
  • آپدیت
  • نسخه 9.4.1a
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب  Minion Rush برای اندروید!

Minion Rush _ من‌نفرت‌انگیز! عنوان یک بازی جذاب، الگو گرفته از انیمیشن من نفرت انگیز است. این بار کمپانی معروف گیم لافت بازی این فیلم شگفت انگیز را برای سیستم عامل اندروید عرضه کرده است. در بازی جذاب و دوست داشتنی Minion Rush شما با انیمیشن من نفرت انگیز(Despicable Me) همراه می شوید. دربازی دویدن مینیون ها در نقش شخصیت دوست داشتنی گرو موزها را جمع آوری می کنید. با عبور از موانع مختلف امتیاز خود را بالا می برید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز است.

بازی مانند انیمیشن فوق العاده اش، زیبا و هیجان آور است. بازی داستانی شیرین و بی عیب و نقص را برای شما روایت می کند. کیفیت گرافیک و جلوه های صوتی زیبای بازی می تواند تا ساعتها شما را سرگرم کند. شما می توانید همراه مینیون‌های بامزه و دوست داشتنی، ‌بدو، بپر،‌ کنید. ماموریت‌های مختلف را انجام بدهید و با دشمنان مختلف رو به رو شوید. ممکن است در محله در حال دویدن باشی یا از تله‌های توی آزمایشگاه فرار کنید.

1شاید هم سر راهتان با دشمنان مختلف برخورد کنید، همیشه چالشی سر راه شما قرار دارد. با ال ماچو مواجه شو، با مارگو و دختران بازی کن و یاد بگیر بزرگ‌ترین مامور مخفی مینیون بشوید. کیفیت بالای بازی و از یک طرف و صداگذاری حرفه ای آن از طرف دیگر تجربه ی بهترین بازی تفریحی را برای شما به ارمغان می اورد. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید.

توجه:

1 – برای اجرای اولیه بازی ممکن است به اتصال اینترنت نیاز باشد
2 – قبل از نصب بازی، باید بازی را در گوگل پلی پیدا کنید و روی دانلود بزنید، چند کیلوبایت که دریافت شد لغو دانلود بزنید و بعد بازی را از فراروید نصب کنید
3 – در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می گردد.

Minion Rush: Running Game ‏
بازی Minion Rush: Running Game ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *