خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی آقای نینجا – Mr Ninja – Slicey Puzzles جدید مود اندروید

دانلود بازی آقای نینجا – Mr Ninja – Slicey Puzzles جدید مود اندروید

جدیدرایگان
Mr Ninja - Slicey Puzzles
  • آپدیت
  • نسخه 2.33
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی نینجایی Mr Ninja در فراروید! نسخه اصلی + مود

معرفی بازی: Mr Ninja یک بازی پازلی از استودیوی بازی سازی Lion Studios است. این بازی در گوگل پلی برای اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در این بازی شما در نقش آقای نینجا هستید. شما در یک ماموریت مخفی هستید که باید خودتان را به شمشیر مجهز کنید و دشمنان، جاسوسان، دزدان دریایی و زامبی ها را از بین ببرید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5 امتیاز است.

در بازی Mr Ninja شما در نقش یک مأمور ویژه هستید. شما مأمور هستید تا به سراغ دشمنان مختلف بروید و آن ها را نابود کنید. شما مأموری هستید تا،با غلبه بر دشمنان و از میان برداشتن آن ها، یک بار دیگر زمین را از دست این گروه خطرناک بزرگ نجات دهید. اما برای نابود کردن دشمنان شما باید از راهی متفاوت این کار را انجام دهید و آن نیز استفاده از آیتم های مخصوصی در بازی است که به شکل پازلی امکان استفاده است. شما باید معماها را حل کنید، به جنگ جاسوس‌ها،‌ دزدان دریایی، آدم فضایی‌ها و زامبی‌ها بروید و همه را شکست بدهید.

شما دشمنان زیادی از جمله مزدوران، جاسوس ها، زامبی ها، آدم فضایی ها و … دارید. در طول بازی Mr Ninja  و مراحل مختلف آن شما به مکان های مختلفی رفته و حتی در زمان سفر می کنید. با دشمنانی باستانی نیز رو به رو خواهید شد. از ویژگی های بازی:1_ نبرد در مکان های مختلف است.2_با چالش های بسیار زیادی روبه رو خواهید شد.3_داشتن موسیقی متن زیبا و دلنشین.4_داشتن پازل های فکری متفاوت. همچنین ویژگی های بسیاری دیگر که،در بازی متوجه خواهید شد.

به طور کلی یک بازی خوب برای سنین متفاوت مخصوص کودکان است. اگر شماهم از ان دسته علاقمنذان به بازی های اکشن و نینجایی هستید. بازی Mr Ninja از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Mr Ninja - Slicey Puzzles
بازی Mr Ninja - Slicey Puzzles توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *