خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی جزیره خانوادگی – Family Island جدید نصبی و دیتا اندروید

دانلود بازی جزیره خانوادگی – Family Island جدید نصبی و دیتا اندروید

جدیدآنلاینرایگان
Family Island™ — Farming game
  • آپدیت
  • نسخه 2023174.1.35181
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب جزیره خانوادگی – Family Island در فراروید!

معرفی بازی: بازی Family Island یا جزیره خانوادگی ما را به یاد رابینسون کروزو و جزیره اش می اندازد. خانواده ای باستانی که در یک جزیره متروک زندگی می کنند، نیازهای اولیه این خانواده باید برطرف شود. شما هم جزئی از این خانواده هستید و باید به اعضای دیگر خانواده برای رفع نیازها و پیشرفت کمک کنید. جزیره قبلی که، این خانواده در ان زندگی میکردند از بین رفته است. حال این خانواده به جزیره جدیدی امده اند. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.6 از 5 امتیاز است.

در ادامه…

خانواده بازی Family Island ما از انسان های اولیه در عصر حجر هستند. این خانواده در یک جزیره دور افتاده سرسبز و زیبا زندگی می کنند. اما این خانواده شهر خود را در اثر یک اتشفشان از دست می دهند. این خانواده متشکل از 4 نفر که 2 نفر پدر و مادر و یک فرزند دختر و یک پسر هستند. هر یک از اعضای این خانواده ویژگی و توانایی مخصوص به خود را دارند. باید با توانایی هایشان بتوانند در این جزیره نیاز های خود را براورده کنند. شما در  بازی نقش یکی از اعضای خانواده هستید. شما در این جزیره Family Island زندگی متفاوت و جدیدی را باید برای خود بسازید. برای اینکه بتوانید امکانات مورد نیازتان را در  فراهم کنید باید به وسیله منابع اولیه مثل چوب،سنگ، بوته ها و میوه ها شروع به ساخت و ساز ابزار مورد نیازتان کنید. برای اینکه بتوانید آب آشامیدنی مورد نیاز خودتان را بدست آورید باید چاه حفر کنید و به مرور زمان هر کدام از این ابزار را ارتقا دهید، شما یک انبار دارید که باید منابع تان را در آن نگهداری کنید.

اگر به دنبال بازی ماجراجویی و بقا هستید! بازی Family Island یک بازی عالی و سرگرم کننده در این سبک از بازی است. شما میتوانید بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

تبلیغات
Family Island™ — Farming game
بازی Family Island™ — Farming game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *