خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Lily’s Garden – Design & Match ‏ جدید مود اندروید

دانلود بازی Lily’s Garden – Design & Match ‏ جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Lily’s Garden - Design & Match ‏
  • آپدیت
  • نسخه 2.49.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه   2.42.0  بازی پازلی  Lily’s Garden  در  فراروید!

معرفی بازی: یکی دیگر از بازی های خوب پازلی برای کاربران اندرویدی Lily’s Garden  است. این ژانر و این دسته از بازی های بین سنین کم کودکان و نوجوانان پر طرفدار است. به این دلیل که در این دسته از بازی ها بازیکن با چالش مدیریتی رو به رومی شود و باید بتواند پازل و معما ها را حل کند. این مسئله باعث می شود که بازی جالب تر پر طرفدار باشد. امتیاز به  دست اورده بازی در گوگل پلی   4.6 از 5 امتیاز است.

درباره بازی: در بازی  Lily’s Garden چالش های پازلی بسیار متفاوتی وجود دارد اما هر کدام یک داستان و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. شما در باغ لیلی که، یک بازی پازلی و مدیریتی است باید به لیلی کمک کنید. این بازی را استودیوی بازیسازی tactile games کشور دانمارک ساخته شده است. این استودیو توانسته بازی های موفقی را تولید کند. داستان بازی به این صورت است که، شما در نقش لیلی جوان هستید. تصمیم میگیرید که، به یک باغ بزرگی که سال ها پیش برای عمه لیلی بوده است بروید.

سال های زیادی است که، کسی به  انجا سر نزده لیلی تصمیم میگیرد که انجا  را از اول بسازد. لیلی در ادامه بازی برای باشکوه شدن باغ بسیار تلاش می کند و داستان های زیادی برای لیلی که شما باشید، پیش می اید. لیلی در ادامه بازی عاشق می شود، با شخصیت های متفاوتی رو به رو می شود. شما باید به لیلی کمک کنید تا ادم درستی را اتخاب کند. بازی Lily’s Garden خط داستانی جالب و زیبایی دارد. گرافیک و طراخی بازی بسیار فانتزی و باکیفیت است.

جمع بندی:  بازی بسیار  عالی  برای کودکان شما است زیرا که مدیریت کردن را در بازی یاد می گیرند. شما می توانید Lily’s Garden  را به صورت رایگان در فراروید دانلود کنید.

Lily’s Garden - Design & Match ‏
بازی Lily’s Garden - Design & Match ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *