خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود 2.1.2 Survivor.io بازی ماجراجویی “بازمانده” اندروید + مود

دانلود 2.1.2 Survivor.io بازی ماجراجویی “بازمانده” اندروید + مود

آپدیترایگان
Survivor.io ‏
  • آپدیت
  • نسخه 2.1.2
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 19
  • نظر: 0
محبوبیت 94% 94%

اسکرین شات ها

 دانلود بازی ماجراجویی Survivor.io برای اندروید

بازی به نسخه 2.1.2 آپدیت شد!

Survivor.io بازمانده عنوان یک بازی بسیار خفن و ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Habby می باشد. شما در یک  شهری خود را میبینید که، زامبی های خطرناک و وحشی به شهر حمله کردند و قصد نابودی شهر را دارند. شما و سایر  کسانی که در بازی زنده ماندند، باید با سلاح های خود را بردارید زامبی ها را از بین برید. امتیاز به دست اورده این بازی در  گوگل  پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا گفتیم شما به عنوان یک جنگجو انسانی با پتانسیل نامحدود هستید. وظیفه دارید که،به همراه سایر   بازماندگان با استفاده از سلاح و  قدرت های خودتان با زامبی های شیطانی،وحشتناک مبارزه کنید و انها را نابود کنید. با  کشیدن صفحه  نمایش بازی به راحتی میتوانید شخصیت خود را در هر جهت تکان دهید. هرچه بازی به جلو پیش می رود   تعداد دشمنان و زامبی هایی که،باید با ان ها روبه رو شوید و از بین ببرید،بیشترو بیشتر می شود. تیراندازی ها در بازی خودکار هستند. پس وظیفه شما این است که  وقتی تیر به سمت زامبی ها شلیک میشود،شخصیت خود را طوری قرار دهید که  نزدیک زامبی باشد و تیر به ان ها  برخورد کند تا بمیرند. اگر به بازی های اکشن و ماجراجویانه علاقه مند هستید علاوه بر بازی بازمانده، بازی Tomb Raider Reloaded را امتحان کنید شما را جذب خود می کند.

هدف کلی بازی این است که شما بتوانید با قدرت های نامحدود خود و با استفاده از سلاح های قدرتمندتان،زامبی  ها  را  بکشید و شهر را خالی از هر دشمن و زامبی کنید. گرافیک و طراحی شهر و شخصیت بازی و همچنین زامبی های کارتونی هستند. علاوه بر آن صدا گذاری خوب در هنگام بازی باعث اکشن تر شدن بازی میشود. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Survivor.io ‏
بازی Survivor.io ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *