خانه » بازی » اکشن » Tomb Raider Reloaded – بازی اکشن “مهاجم مقبره: ریلودد” اندروید!

Tomb Raider Reloaded – بازی اکشن “مهاجم مقبره: ریلودد” اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Tomb Raider Reloaded
  • آپدیت
  • نسخه 1.3.1
  • اندروید 8.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Tomb Raider Reloaded در فراروید!

Tomb Raider Reloadedمهاجم مقبره:ریلودد! عنوان یک بازی بسیار جذاب ماجراجویانه از فرانچایز محبوب و پرطرفدار Tomb Raider است. این بازی بعد از مدت ها در مارس 2021 از سوی استودیوی SQUARE ENIX LTD برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. این بازی از چهارمین بازی های رسمی کمپانی SQUARE ENIX LTD می باشد. در این بازی شما با داستان ها و ماجراهای لارا کرافت همراه هستید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Tomb Raider Reloaded ما با ماجراجویی و داستان های لارا کرافت همراه هستیم. لارا دو کلت افسانه ای را همیشه به همراه دارد. لارا کرافت همیشه به دنبال ماجراجویی ها و کشف اسرار و حقایق است. او برای کشف حقایق به همه جا سفر می کند. لارا کرافت بدون ترس پا به سرزمین ها و مکان های خطرناک می گذارد. در این مسیر کشف حقایق،لاراکرافت با چالش ها و سختی های زیادی رو به رو خواهد شد. در این سری داستان بازی لارا،پا به جایی می گذارد که پر از هیولا و موجودات عجیب و غریب است. او با دو کلت افساننه ای خود باید به دل مقبره ها برود و دشمنان و هیولاها را نابود کند.

بازی دارای لوکیشن های متنوعی است که،هر مقبره ای در یک لوکیشن متفاوت است. لارا باید به هر مقبره ای که بازی مشخص می کند برود. این لوکیشن ها در جاهای مختلفی از جمله،کوهستان ها،بیابام ها،غارها،جنگل ها با درخت های سر به فلک کشیده و… است. شرایط جوی و اب و هوایی همه و همه دست به دست هم داده اند تا راه را برای لارا سخت تر کنند. شما هم اگر علاقه به بازی های ماجراجویانه دارید،بازی مهاجم مقبره: ریلودد را می توانید از فراروید دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

1.بازی Tomb Raider Reloaded کاملاً آنلاین است. 2.سرورهای بازی برای کاربران ایرانی در دسترس نیست. قبل از اجرای بازی ابتدا IP خود را تغییر دهید. 3.برای اجرای صحیح بازی باید در اولین اجرا حتماً با اکانت گوگل پلی گیمز به بازی متصل شوید. 4.اولین اجرای بازی نیاز به دریافت دیتای جداگانه از داخل بازی است. 5.در حال حاضر نسخه مود شده سالم و بدون مشکلی در دسترس نیست. در صورت عرضه شدن به مطلب افزوده می شود. 6.بازی هنوز در مرحله آزمایشی (Early Access) است و وجود ناسازگاری های مختلف محتمل است.

Tomb Raider Reloaded
بازی Tomb Raider Reloaded توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *