خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Leo’s Fortune ‏ جدید مود اندروید

دانلود بازی Leo’s Fortune ‏ جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Leo's Fortune ‏
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماجراجویی Leo’s Fortune در فراروید!

نسخه جدید 1.0.7 بصورت رایگان در فراروید منتشر شد!

معرفی بازی : Leo’s Fortune یک بازی ماجراجویی پلت فرم برنده جایزه است که در آن دزد حیله گر و اسرارآمیز که طلا شما را به سرقت می برد شکار می کنید. سطوح زیبا و دست ساز،داستان این لئو را در این ماجراجویی حماسی به زندگی می کشاند. استودیوی SENRI برای اندرویدی ها منتشر شده است. امتیاز بازی در  گوگل  پلی 4.6 از 5 امتیاز است.

درباره بازی :شما در شخصیت لئو دوس داشتنی هستید. کسی که طلا هارا از لئو دزدیده است، ردی به جای گذاشته است. باید بتوانید طلاهایی که دارایی شما بود را از چنگ دزدان در بیاورید و از ان خود کنید. بازی در محیط جنگلی و سرسبز با خزه ها و بیابان، کوه و… است. شما باید به شهر دریایی   دزدان دریایی و کوه های برفی سفر کنید. شما باید بسیار مراقب باشید از تله و موانع دشمنان در امان بمانید. در بازی Leo’s Fortune باید چالش هایی را  پشت سر بگذارید تا به طلاها دست پیدا کنید.

برای باز کردن حالت های متفاوت باید بازی را تا اخر برسانید و سعی کنید بازی را بدون مردن خود تمام  کنید. با زنده ماندن در طول بازی شما یک شاهکار ناد در بین بازیکنان وجراجویلن این پلتفرم به جای بگذارید. از ویژگی های خوب این بازی دارا بودن کیفیت خیره  کننده و عالی، بسیار دوس داشتنی این بازی. صدا گذاری مهیج و عالی بازی را دوس داشتنی تر کرده است. این گیم پلی Leo’s Fortune منحصر به فرد شامل انواع تله ها،موانع و پازل های مبتنی بر فیزیک است. برای حل کردن توسط بازیکن در بیش از 24 سطح مهیج یک ماجراجویی خفن را در محیط باشکوه جنگل و…را تجربه کنید.

جمع بندی: همانطور که گفته شد،یک بازی فانتزی ماجراجویانه است که بیشتر مخصوص سنین کودکان است. شما می توانید از سایت فراروید بازی   Leo’s Fortune را به صورت رایگان دانلود کنید.

Leo's Fortune ‏
بازی Leo's Fortune ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *