خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Five Nights at Freddy’s 2 ‏ جدید مود اندروید

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s 2 ‏ جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Five Nights at Freddy's 2 ‏
  • آپدیت
  • نسخه 2.0.4  
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت 2.99
  • رای: 136
  • نظر: 1
محبوبیت 89% 89%

اسکرین شات ها

Five Nights at Freddy's 2 ‏Five Nights at Freddy's 2 ‏Five Nights at Freddy's 2 ‏Five Nights at Freddy's 2 ‏

هم اکنون دانلود نسخه 2.0.4 بازی ترسناک و هیجانی Five Nights at Freddy’s 2 ‏در   فراروید!

معرفی بازی: پنج شب در کنار فردی، از بازی های ترسناک و ژانر هیجانی را دارد. بازی Five Nights at Freddy’s 2 توسط شرکت بازیسازی  clickteam  usa  llc منتشر شده است. در این بازی شما در نقش نگهبان شب، یک مجموعه تفریحی عجیب و مرموز هستید. در طول  بازی اتفاقات عجیبی برای شما می افتتد. امتیاز این بازی جذاب در گوگل  4.7 از 5 است.

توضیحات بیشتر راجب بازی: داستان بازی  Five Nights at Freddy’s 2 به این صورت است که،دنباله قسمت اول بازی است. یک   داستان و موضوع هیجان انگیز با ژانری ترسناک را دارد. این بازی روایت یک مجموعه تفریحی گردشی را به بازی کشانده که،  اسم این مجموعه تفریحی و گردشی Freddy fazbrar pizza است. این مجموعه یک مجموعه گردشی برای  بزرگ سالان و کودکان است. در این مجموعه عروسک های رباتیک را،برای جلب توجه عموم به خصوص کودکان را در مجموعه خود به نمایش گذاشته اند. این عروسک ها در ظاهر طبیعی هستند. اما این عروسک ها از هوش مصنوعی عجیبی برخود دار هستند.عروسک های رباتیک مانند یک انسان واقعی  هستند و احساسات خود را در چهره شان نشان می دهند.

ویژگی  ها

این ویژگی داشتن هوش مصنوعی عروسک ها، ان ها  را عجیب تر، مرموزتر و ترسناک تر کرده است. شما نگهبان شب این بازی و   این   مجموعه خوف ناک هستید. قرار است که،ماجراجویی های عجیب را داشته باشید. در بازی عروسک ها در شب شروع به حرکت می کنند. در نقاط مختلف رستوران و مجموعه به صورت ازادانه می چرخند و تلاش می کنند تا وارد نگهبانی شوند. مدیر  مجموعه ایده و تدبیری را داده که، در شب نگهبان  لباس عروسکی به مانند خود عروسک ها بپوشد. تا عروسک ها انسان را   تشخیص ندهند چون از دور به انسان ها حمله می کنند. حال اید ببینیم که ایا این عروسکها در بازی Freddy fazbrar pizza با این هوش بالا انسان را ا زعروسک تشخیص نمی دهند؟

 

جمع بندی : این بازی بسیار عالی و ترسناک و هیجان انگیز است. اگر شما به این دسته از بازی های ماجراجویی و ترسناک علاقه دارید پیشنهاد میکنم  که،بازی را Freddy fazbrar pizza در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Five Nights at Freddy's 2 ‏
بازی Five Nights at Freddy's 2 ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده