خانه » بازی » معمایی » Tiny Room Stories – بازی پازل “داستان های اسرارآمیز” اندروید + مود

Tiny Room Stories – بازی پازل “داستان های اسرارآمیز” اندروید + مود

آپدیترایگان
Tiny Room Stories Town Mystery ‏
  • آپدیت
  • نسخه 2.6.19
  • اندروید 7.0
  • دسته
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Tiny Room برای اندروید

Tiny Room _ داستان های اسرارآمیز ! عنوان یک بازی بسیار جذاب با داستان های اسرار امیز یک اثر بسیار هنری و خلاقانه در سبک بازی های پازلی رو به رو خواهید شد. بازی داستان های اسرار آمیز یک بازی معمایی و ماجراجویی است که،شما وارد یک شهر عجیب و غریب می شوید. شما در بازی،در نقش کارگاه باید رازهای شهر را کشف کنید. امتیاز به دست آوردهدبازی در  گوگل  پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

داستان این بازی به  این صورت است که،شما در نقش یک کارگاه خصوصی هستید. در یکی از روز های عادی زندگی،نامه ای  از پدرتان دریافت میکنید. محتوا نامه این است که، از شما کمک می خواهد. با عجله سوار ماشینتان می شوید و به سوی  شهر کوچک ردکلیف حرکت می کنید. اما با ورود به این شهر متوجه مسائل عجیبی می شوید. می بینید که،شهر خالی از  سکنه است و نه پدر شما و هیچ شهروندی وجود ندارد. برایتان سوال پیش می اید که چه اتفاقی افتاده؟پدرتان کجاست؟ چه  بلایی برسرش امده؟

در حالی که همه چیز در شهر بسیار عادی است و هیچ سانحه ای و خرابی اتفاق نیوفتاده است. این مسئله شما  را گیج تر و کنجکاو تر میکند. شما می دانید که رازی عجیب در این شهر وجود دارد. به عنوان یک کارگاه باید سر نخ هایی را پیدا کنید تا  به  پدرتان برسید. به این صورت است که شما وارد یک بازی ماجراجویانه می شوید. همچنین شما  باید به نقاط مختلف شهر بروید  و مدارک و شواهد های زیاد و متنوعی را به دست اورید. از اصلی ترین بخش  بازی پیدا کردن اشیا و کامل کردن پازل و معما  ها  است. بعضی از پازل ها چالش بر انگیز است و ذهن شما را برای حل کردن درگیر می کند. این بازی بسیار جذاب همانطور که دیدید در دسته بازی های معمایی بسیار جذاب است. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Tiny Room Stories Town Mystery ‏
بازی Tiny Room Stories Town Mystery ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *