خانه » بازی » ورزشی » Tennis World Open 2022 – بازی های جهانی تنیس آزاد ۲۰۲۲ + مود

Tennis World Open 2022 – بازی های جهانی تنیس آزاد ۲۰۲۲ + مود

آپدیت
Tennis World Open 2023 - Sport ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.98
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Tennis World Open 2023 - Sport ‏Tennis World Open 2023 - Sport ‏Tennis World Open 2023 - Sport ‏Tennis World Open 2023 - Sport ‏

دانلود بازی ورزشی Tennis World Open 2022 برای اندروید

Tennis World Open _جهانی تنیس آزاد 2022! عنوان یک بازی ورزشی هیجان انگیز، توسط  استودیوی بازیسازی INLOGIC SPORTS-FOOTBALL TENNIS GOLF SCCER برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی های این استودیو بیشتر در سبک ورزشی می باشد و هیچ بازی غیر ورزشی را ارائه نکرده است. همانطور که از اسم بازی مشخص است شما در این بازی با ورزش تنیس رو به رو هستید و باید به یک ورزشکار تنیس ماهر تبدیل شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی تنیس آزاد شما ورزش تنیس را در فضای بسیار زیاد و ازاد دقیقا مانند زمین تنیس بازی خواهید کرد. می توانید بازی تنیس را به صورت سه بعدی و مجازی تجربه  کنید. همچنین می توانید مسابقه های اپن فرانسه و سایر بازی های ورزشی را  انجام دهید و برنده شوید. همانطور که در ابتدا گفتیم وقتی شما وارد بازی می شوید، اولین چیزی که به چشم می اید طراحی  دقیق و گرافیک عالی و طبیعی بازی است. بی شک کاراکتر ها و شخصیت های بازی هم بسیار واقعی هستند. این حجم از  کیفیت بالا در یک بازی کم  حجم باور نکردنی است.  از  گرافیک  عالی  بازی  بگذریم  به  صدا  گذاری  جذاب  بازی  میرسیم  که  بازی  را  جذاب  تر  و  هیجانی  تر  کرده  است.

این بازی یک گیم پلی فوق العاده و تمام عیار را دارد. بازی ویژگی های بسیار خفن مانند سه مود کریر،کوئیک پلی و ترنینگ را   دارد. مود کریر به صورتی است  که،  شما وارد مسابقات می شوید و در تورنومنت های جهان تنیس در فرانسه، انگلیس،  امریکا و استرالیا شرکت می کنید. در مود کوئیک هیچ فشاری بر روی شما نیست و می توانید در این بخش از بازی نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کنید. همچنین برای مسابقات در این  قسمت اماده شوید. قطعا بازی تنیس آزاد یک بازی ورزشی خفن با کیفیت باور نکردنی است. اگر شما هم به دسته بازی های ورزشی علاقه دارید، این بازی نظرتان را جلب می کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید  دانلود کنید.

Tennis World Open 2023 - Sport ‏
بازی Tennis World Open 2023 - Sport ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *