خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Last Pirate: Survival Island ‏ جدید مود اندروید

دانلود بازی Last Pirate: Survival Island ‏ جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Last Pirate: Survival Island ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.12.18
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 18
  • نظر: 1
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

Last Pirate: Survival Island ‏Last Pirate: Survival Island ‏Last Pirate: Survival Island ‏Last Pirate: Survival Island ‏

دانلود بازی چالشی و  هیجانی Last Pirate برای اندروید

Last Pirate _بقا آخرین دزد دریایی! عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازی های بقا که،توسط   استودیوی بازیسازی Retro Style به صورت رایگان منتشر شده است. بازی به این صورت است که شما  تنها بازمانده هستید و برای بقا باید تلاش کنید. امتیاز بازی در  گوگل  پلی  4.5 از 5.0 را به دست اورده است.

بازی به این صورت است که در بازی شما یک دزد دریایی هستید که کشتی  شما در یک حادثه غرق می  شود و از بین می رود. همه کسانی که در کشتی بودن اعم از خدمتکاران،دوستان و…  همراه با کشتی  غرق شدند و جان خود را از دست دادند. شما  باید بتوانید برای زنده  ماندن و بقا،خود را به جزیره ای نزدیک برسانید و زنده بمانید. شما در ابتدا باید بتوانید اتش روشن کنید و شمشیرهایتان را که خراب شده  و  زنگ زده است   را دوباره تیز و برنده کنید.

در ادامه بازی شما باید بتوانید برای خود خانه و سرپناهی بسازید و اطراف ان را حصارکشی کنید به طوری که از حمله حیوانات وحشی در امان بمانید. شما باید برای سیر ماندن و داشتن غذا حیوانات را شکار کنید و از  گوشت ان ها تغذیه کنید. همچنین از گیاهان هم برای تغذیه میتوان استفاده کرد. در بازی ایتم های مختلفی  برای زندگی کردن و دفاع خود مانند سلاح وجود دارد که باید به گشت گذار بپردازید و ان هارا جمع  کنید. شما برای بقا با چالش های سیار زیادی رو به رو می شوید.

همانطور که در ابتدا گفتیم بازی بقا آخرین دزد دریایی یک بازی جذاب در سبک بقا است که،بسیار عالی است که شما را به چالش های مختلف برای زنده ماندن و زندگی کردن میکشد. یک بازی بسیار سرگرم کننده برای گذران  اوقات شما می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید   دانلود کنید.