خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی ترسناک : فرار از اتاق – Scary Horror 2: Escape مود اندروید

دانلود بازی ترسناک : فرار از اتاق – Scary Horror 2: Escape مود اندروید

آپدیترایگان
Scary Horror 2: Escape Games
  • رای: 8
  • نظر: 1
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

بازی ماجراجویی و معمایی Scary Horror 2: Escape برای اندروید مود

Scary Horror 2 از سری بازی معمایی ترسناک است. شما در این بازی در مکانی عجیب گیر افتاده اید و باید راه خروجی را پیدا کنید. در همین  مسیر برای شما اتفاقاتی رخ می دهد که باعث هیجان و ادرنالین شما میشود. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.4 است.

بازی به این صورت است که شما در نقش یک مرد جوان هستید. شما هر صبح به سر کار می روید اما، ناگهان در یکی از همین صبح ها که  قصد رفتن به سرکار را دارید،دو فرد ناشناس شما را دستگیر کرده و روی صورتتان جوراب مشکی میکشند. شما را سوار ون کرده و به یک جای نا معلومی  میبرند. چون که صورت شما پوشانده شده، شما مسیر را نمیبینید و نمی دانید که،در کجا هستید. بعد از ساعت هایی که بی هوش بودید به حال می اید و خود را در یک مکان عجیب و ترسناکی میبینید.                                                                                                                                                 در جایی که انگار هیچ راهی برای بیرون امدن و فرار کردنی وجود ندارد. Scary Horror 2 همان طور که از اسمش مشخص است، باید از اتاق ترسناک فرار کنید و راه خروج را پبدا کنبد. فرار و بیرون امدن از این اتاق به راحتی نیست. شما باید گیم پلی و معما های مختلفی را حل کنید تا بتوانید از اینجا خارج شوید. جان شما در طول بازی در خطر است و باید احتیاط کنید. اتاق فرار یک سیستم کمک رسانی دارد. اگر شما نتوانستید معما ها را حل کنید یا به مشکلی بر خوردید این سیستم به شما کمک خواهد کرد.

شما با نصب بازی Scary Horror 2 یک ادرنالین و یک تجربه ترسناک خفن را به دست می اورید. اگه از دسته افرادی هستید که، علاقه مند به بازی معمایی و بازی ترسناک هستید. این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

بازی Scary Horror 2 مود اندروید

Scary Horror 2: Escape Games
بازی Scary Horror 2: Escape Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. سلام لطفا نسخه مود رو آپدیت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *