خانه » بازی » دانلود بازی پسرانه پازل ماشین – Car Puzzle جدید مود اندروید

دانلود بازی پسرانه پازل ماشین – Car Puzzle جدید مود اندروید

آپدیترایگان
پازل ماشین - بازی پسرانه
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

پازل ماشین - بازی پسرانهپازل ماشین - بازی پسرانهپازل ماشین - بازی پسرانهپازل ماشین - بازی پسرانه

نسخه مود بازی پازل ماشین Car Puzzle اندروید

معرفی بازی آیا شما علاقه به ماشین های به روز دنیا دارید؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که، بازی های فکری و چالشی را دوست دارید، بازی ماشین پازل مخصوص شما است. اگر علاقه به درست کردن جورچین دارید این بازی را امتحان کنید. بازی پازل ماشینی در گوگل  پلی امتیاز 5 را دارد.

نحوه بازی: در بازی انواع پازل ماشین های به روز و قدیمی دنیا وجود دارد.مانند ماشین های المانی، ژاپنی،ایتالیایی و…. بازی ماشین پازلی مخصوص کسانی است که علاقه به ماشین دارند و ماشین باز هستند. البته منظور این نیست که، فقط مخصوص ماشین دوستان باشد،بازی برای همه افراد در هر سنی مناسب و سرگرم کننده  است. ما جورچین را نمی توانیم همه جا همراه خود ببریم. پس چه بهتر که یک نسخه جورچین را در گوشی برای اوقات فراغت  داشته باشیم. در بین کودکان، نوجوانان، و بزرگسالان بازی محبوب و پر دانلود بوده. همچنین با توجه به امتیازی که داشته مشخص است که یک بازی خوبی است. از ویژگی بازی پازل ماشین این است که، شما می توانید سایز قطعات جورچین را کوچک و یا بزرگ تر کنید. با کوچک شدن سایز  قطعات پازل، باعث دشوار  تر شدن بازی میشود.

جدا از سایر موارد، که بازی سرگرم کننده ای است،یک بازی تقریبا چالشی و فکری است. باعث میشود ذهن شما درگیر بازی شود و تمرکز زیادی را برای حل پازل های قطعات کوچک لازم داشته باشید. طراحی و گرافیک بازی هم خوب و قایل قبول است. ویژگی های بازی از جمله، تقویت ذهن، تمرکز بالا،  شناخت انواع ماشین ها، و… است. بازی‌های ماشین رایگان برای مردان هستند که می‌توانید اندازه‌های مختلفی از قطعات پازل را برای بازی انتخاب کنید.

جمع بندی: به طور کلی از بازی های خوب فکری جور کردنی است که، توانسته پر بازدید باشد. به علاقه مندان این دسته از بازی های پازلی، فکری پیشنهاد میکنم که بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

پازل ماشین - بازی پسرانه
بازی پازل ماشین - بازی پسرانه توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *