خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی خروس جنگی ۲ – نسخه جدید برای اندروید

دانلود بازی خروس جنگی ۲ – نسخه جدید برای اندروید

آپدیترایگان
  • رای: 19
  • نظر: 0
محبوبیت 73% 73%

اسکرین شات ها

دانلود بازی خروس جنگی برای اندروید

خروس جنگی 2 عنوان یکی از بازی های محبوب ایرانی که از قدیم بوده است. اما امروزه این بازی مخصوص موبایل طراحی شده است. این  بازی توانسته در  بین مردم ایرانی محبوب باشد. در بازی خروس جنگی شما نقش یک خروس را دارید که باید شهر را، از دست  یاقی ها و ارازل ها نجات دهید. امتیاز بازی در گوگل  پلی 4.1 است.

در قسمت اول بازی شما که یکی از خروس ها  در بین چندها خروس هستید. شاه خروس ها، شما را به عنوان  یک خروس کار درست و قدرتمند انتخاب میکند تا به سطح شهر بروید و شهر را از یاقی ها و… نجات دهید. شما برای رفتن به شهر باید لباس خروس جنگی مناسب خود را بپوشید و خود را پوشش دهید. شهر شامل سه تا قسمت یا منطقه است. این مناطق از جمله منطقه ی سرزمین های اسطوره ای افسانه پارسی،بین النهرینی،صحرای بی اب و علف،جنگل جادویی شرق دور هستند. اگر در این بخش بتوانید ماموریت خود را به درستی انجام دهید امتیاز به دست می اورید.

خروس جنگی 2 محدود به قسمت اول نیست،در قسمت بعدی شما میتوانید با سایر خروس هایی که وجود دارند جنگید و مبارزه  کنید. با برد در بازی امتیاز کسب میکنید. شما می توانید با امتیاز های خود میتوانید وسایل جنگی را برای خروس خود بخرید. با سلاح های خوب جنگی شما در قسمت اول و همچنین قسمت دوم به راحتی میتوانید پیروز  و موفق شوید. یکی از ویژگی باحال این  بازی این است که،مبارزه ها در مکان های مختلفی  برگزار میشود. مکان هایی از جمله زورخانه،مدرسه شائولین،سالن های  غرب و…  است.

گرافیک و صدا گذاری بازی خروس جنگی از ایتم های موسیقی باحال و محیط گرافیکی بسیار خوبی را دارد. گرافیک و صدای  موسیقی باعث کارتونی و جذابیت بازی است. به طور کلی بازی خروس جنگی از دسته بازی های رقابتی به سبک قدیمی بازی فرهنگ ایرانیان است. با این بازی یک تجربه  متفاوتی را به دست خواهید اورد. از فراروید  به صورت رایگان بازی را دانلود کنید.

بازی توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *