خانه » بازی » استراتژی » Stronghold Kingdoms – بازی جنگ های صلیبی اندروید + دیتا

Stronghold Kingdoms – بازی جنگ های صلیبی اندروید + دیتا

آپدیتآنلاینرایگان
Stronghold Kingdoms Castle Sim ‏
  • آپدیت
  • نسخه 30.140.1845
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جنگی Stronghold Kingdoms برای اندروید!

Stronghold Kingdoms Castle Sim جنگ های صلیبی! عنوان یک بازی اکشن هیجان انگیز که تاریخچه استراتتژیکی دارد. این بازی از  استودیوی معروف و نام آشنای Firefly Studios می باشد. این بازی در ایران نه چندان دور محبوبیت داشته است.بازی به این صورت است که،شما یکی از پادشاه قرون وسطی هستید. باید تلاش خود را بکنید تا از قلعه خود محافظت کنید و ان را گسترش دهید.امتیاز این برای در گوگل  پلی اکنون 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی Stronghold Kingdoms Castle Sim جزو  اولین بازی هایی است که به زبان فارسی دوبله شده است. همچنین این بازی بین گیمر های ایرامی بسیار محبوب می باشد.بازی به این صورت است که، باید برای خود غذا،چوب،سنگ و… را جمع اوری کنید تا با این ها بتوانید نیروهای نظامی تشکیل دهید و قلعه خود را بنا کنید. نیروهای نظامی خود را اموزش دهید تا،در هنگام حمله دشمنان از قلعه شما جفاظت کنند. همچنین شما باید حواستان به  مردم قلعه باشدکه قلعه را ترک نکنند. بازی دیالوگ های بامزه دوبله فارسی را دارد که،جذابیت بازی می شود.وقتی که  بازی  را  نصب  میکنید،  همه چیز عالی است. مانند بقیه بازی های استراتژیک موبایل به جز بخش جمع  اوری منابع به روش مرسوم، میشود به قلمرو بقیه بازیکن هاحمله کنید و تقابلن بقیه هم به قلعه شما حمله میکنند.

بازی نیاز به اینترنت دارد و شما بدون اتصال به اینترنت نمی توانید وارد بازی شوید.از لحاظ گرافیکی بازی دارای گرافیک بسسیار عالی و صدا گذاری بی نظیری است. این بازی را برای تمامی افرادی که علاقه مند به بازی های جنگی هستند بهع شدت پیشنهاد می کنیم. علاوه بر ان تمامی افرادی که نسخه قدیمی بازی را بازی کرده اند،پیشنهاد می شود که این بازی را دانلود کنند و یاداور خاطرات نوستالژیکشان شود. اکنون می توانید نسخه اصلی و دیتا بازی را از فراروید دانلود کنید.

Stronghold Kingdoms Castle Sim ‏
بازی Stronghold Kingdoms Castle Sim ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *