خانه » بازی » ماجراجویی » Sonic Forces – جدید بازی آرکید سونیک و دوستان: جنگ سرعت!

Sonic Forces – جدید بازی آرکید سونیک و دوستان: جنگ سرعت!

آپدیتآنلاینرایگان
Sonic Forces - Running Battle
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

2دانلود بازی جذاب Sonic Forces برای اندروید!

Sonic Forces – Running Battle:سونیک و دوستان: جنگ سرعت! عنوان یک بازی بسیار جذاب که،از قدیم هم بوده در( SEGA) در گوشی های موبایل و به سبک و شیوه مدرن تر وجود دارد. این بازی سری جدید سونیک است. بازی به این صورت است که، شما وارد مسابقه نبرد با سراسر جهان میشوید. باید بدووید و بچه سونیک های دیگر را شکست دهید،و امتیاز کسب کنید. امتیاز این بازی در گوگل  پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

درباره Sonic Forces شما به عنوان سونیک باید با سایر شخصیت های سونیکی رقابت کنید و باهرچه سریع تر دوویدن میتوانید برنده بازی شوید. در این بازی باید به سرعت از دیگر رقبا جلو بزنید و سبقت بگرید و نفر اول شوید. بابرخورد به موانع در طول بازی سرعت شما کم میشود و شانس اول شدن شمارا کمتر میکند. برای افزایش شتاب و سرعت خود در طول مسیر با گرفتن تقویت کننده سرعت،سرعت خود را ارتقا دهید و از بقیه جلو بزنید. در طول مسیر به سرعت بدووید و از موانع  عبور کنید و تاجایی که میتوانید حلقه های سونیکی جمع اوری کنید،با جمع اوری حلقه ها میتوانید شخصیت خود را ارتقا ببخشید.

با کسب امتیاز های زیاد شما میتوانیدشخصیت های جدید و نادر از جمله امگا، وکتور را بخرید. دربازی شما با سه رقیب واقعی که توسط بازیکنان واقعی کنترل میشود مسابقه می دهید. هدف اصلی شما در این بازی جلو زدن از بقیه رقبا و نفر اول شدن است. با برخورد به موانع سرعت شما کاهش میابد، و یا رفتن پلتفرم های خاص،سرعت شمارا افزایش میدهد. طیف متفاوتی ازپاور اپ ها در دسترس است که با جمع اوری ان ها سرعت شما افزایش میابد. سونیک به طور کلی یک بازی با حالت مسابقه ای و رقابتی است و مخصوص همه سنین به ویژه کودکان است. بازی سونیک از گذشته هاتا به الان طرفداران زیادی را دارد. اکون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Sonic Forces - Running Battle
بازی Sonic Forces - Running Battle توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *