خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Royal Match جدید – اندروید + مود با سکه و طلا بینهایت

دانلود بازی Royal Match جدید – اندروید + مود با سکه و طلا بینهایت

جدیدرایگان
Royal Match
  • آپدیت
  • نسخه 16209
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 107
  • نظر: 5
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید بازی Royal Match + نسخه مود

هم اکنون نسخه 12647 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

جورچین سلطنتی یک بازی فکری با گرافیک عالی و محیط خیره کننده که توسط استودیو Dream Games طراحی و در گوگل پلی منتشر شده است تا به حال بیش از 10 میلیون دانلود داشته و امتیاز 4.6 از 5 را به دست اورده است، این بازی به صورت افلاین و انلاین مورد استفاده کاربران سراسر جهان است.

Royal Match به پادشاه کمک کنید تا قصر را نوسازی کند، مراحل را پشت سر بگذارید ستاره و سکه دریافت کنید و از انها برای بازسازی قصر استفاده کنید، در قصر بیش از 60 منطقه و اتاق وجود دارد که نیازمند خلاقیت شما هستند، اتاق ها را با فرش قرمز تزئین کنید، در باغ گل بکارید، اشپزخانه سلطنتی را سروسامان بدهید، این قصر قدیمی را به مکانی باشکوه تبدیل کنید! همچنین شما می توانید در یک تیم عضو شوید و از هم تیمی های خود کمک بگیرید با هم گفت و گو کنید و به هم کمک کنید تا سریع تر پیشرفت کنید، در این بازی چندین مسابقه به صورت انلاین برگزار می شود که برخی تک نفره و برخی تیمی هستند، با شرکت و برنده شدن در این مسابقات غرور پادشاه را حفظ کنید و جوایز متنوع دریافت کنید. در این بازی شما می توانید کلکسیون بزرگی از کارت ها را جمع اوری کنید! این کلکسیون از تعداد زیادی مجموعه تشکیل شده که در هر کدام حدود 8 کارت وجود دارد، با تکمیل هر مجموعه جایزه دریافت می کنید و می توانید از انها برای بازسازی قصر سلطنتی استفاده کنید. قوانین ساده هستند، حداقل سه ایتم هم رنگ را کنار هم قرار دهید تا امتیاز بگیرید، این بازی بسیار ساده است اما با رد کردن هر مرحله سخت و سخت تر می شود.

یک تیم با دوستان خودتون تشکیل بدید! این صفحه رو با دوستاتون به اشتراک بزارید، این بازی رو دانلود کنید و یک تیم خاص تشکیل بدید و برنده مسابقات باشید، فراروید اوقات خوشی رو براتون ارزو میکنه.

بازی Royal Match مود

تبلیغات
Royal Match
بازی Royal Match توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات