خانه » بازی » دانلود بازی Demolition Derby 3 جدید به همراه مود

دانلود بازی Demolition Derby 3 جدید به همراه مود

جدیدرایگان
Demolition Derby 3
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.093
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Demolition Derby 3Demolition Derby 3Demolition Derby 3Demolition Derby 3

دانلود نسخه جدید بازی Demolition Derby 3 به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 1.1.093 به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

بازی ها تقریباً برای همه ما از جمله کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و پسران سالخورده به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده اند. همه دوست دارند به جای تماشای سریال ها یا فیلم های وب، در زمان کسل کننده خود بازی کنند.

علاوه بر این، این بازی‌ها دارای مزایای زیادی هستند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید، مانند تقویت استراتژی‌سازی، افزایش کار گروهی و افزایش قدرت مغز. به عبارت ساده، اگر بازی را اعتیاد آور نکنید، بازی و مدیتیشن در یک قایق هستند. اکنون در دوران بازی اندروید، ما می‌توانیم ژانرهای فوق‌العاده فوق‌العاده‌ای را مانند همه پلتفرم‌های دیگر ببینیم. به نظر من، بازی های اتومبیل یکی از سبک های پر دانلود برای گوشی های هوشمند اندرویدی است. این فقط به دلیل کیفیت استثنایی گرافیک ارائه شده توسط بازی های ماشین اندرویدی مانند Burnout، سری آسفالت و سری Real Racing است. می‌توانید از گرافیک واقعی درون این بازی‌های اندرویدی لذت ببرید و احساس کنید که همه آنها را واقعی بازی می‌کنید.

به جز این، امروز، ما اینجا هستیم با یک توصیه انحصاری برای همه علاقه مندان به مسابقات اتومبیل رانی – Demolition Derby 3. این در اصل یک بازی اندروید تخریب ماشین است که در آن باید با صدها رقیب رقابت کنید و آخرین ماشینی باشید که در آن ایستاده است. برنده شدن در آن دور علاوه بر این، شما همچنین می توانید Demolition Derby 3  را از لینک زیر دانلود کنید. بنابراین آن را در اسرع وقت دانلود کنید و شروع به رشد کنید!

 

 

دانلود بازی Demolition Derby 3 جدید به همراه مود

Demolition Derby 3
بازی Demolition Derby 3 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *