خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Grand Truck Simulator 2 جدید به همراه مود

دانلود بازی Grand Truck Simulator 2 جدید به همراه مود

جدیدرایگان
Grand Truck Simulator 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.0.34f3
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 76
  • نظر: 1
محبوبیت 89% 89%

اسکرین شات ها

Grand Truck Simulator 2Grand Truck Simulator 2Grand Truck Simulator 2Grand Truck Simulator 2

دانلود نسخه جدید بازی  Grand Truck Simulator 2 به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه  1.0.34f3 به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

بسیاری از بازی ها در دسته رانندگی و مسابقه در فروشگاه play موجود هستند. ما قبلاً بسیاری از آنها را بازی کرده ایم، زیرا رانندگی یکی از قدیمی ترین سوله های بازی است که همیشه با عناصر جدید مورد بررسی قرار می گیرد. رانندگی سرگرمی و لذت خاص خود را دارد که به شما امکان می دهد قوانین را زیر پا بگذارید و رویکرد خود را در جهان دنبال کنید.

اکنون ما در مورد گیم پلی رانندگی در اینجا صحبت خواهیم کرد تا در مورد سرگرمی صحبت کنیم. کاربران همیشه حداقل یک بازی مسابقه ای یا رانندگی را روی دستگاه خود نصب کرده اند زیرا گیم پلی آرامی را ارائه می دهند. در چنین بازی هایی نیازی نیست که استراتژی ها را طراحی کنید و به برنامه ریزی زیاد فکر کنید. باید با همه چیز با غافلگیری مواجه شوید و سریع تصمیم بگیرید. به همین دلیل است که بازی های موجود در طاقچه بیش از هر چیز مورد علاقه هستند و به موقع از سوی توسعه دهندگان ارتقا می یابند.

Grand truck simulator 2 یکی از نمادین گیم پلی رانندگی کامیون است که اکثر کاربران قبلاً با آن بوده اند، بنابراین آنها برای این به روز رسانی جدید آماده هستند. رانندگی خشن و جسورانه چیزی است که گیم پلی ارائه می دهد، با ویژگی های برجسته برای مقابله با حرکات. شما با تعیین یک راننده معمولی، عبور از موانع و حمل و نقل کالا از اینجا به آنجا شروع خواهید کرد. اما می دانید که Grand truck simulator 2، عملکردها و ابزارهای رانندگی بی نظیری را به ما ارائه می دهد – ما می توانیم کشورها و شهرهای مختلف حمل و نقل کالا را کشف کنیم. انواع کامیون برای انتخاب و رانندگی مانند یک حرفه ای؛ با کسب درآمد آنها را ارتقا دهید و سفارشی کنید. علاوه بر این، می توانید از ابتدا امپراتوری خود را بسازید، شرکت خود را ایجاد کنید، برند خود را ایجاد کنید، رانندگان را استخدام کنید، معاملات حمل و نقل انجام دهید و در گیم پلی پول زیادی به دست آورید.

دانلود بازی Grand Truck Simulator 2 جدید به همراه مود

Grand Truck Simulator 2
بازی Grand Truck Simulator 2 توسط سپر امنیتی تایید شده