خانه » بازی » بازی شتاب آنلاین : بازی ماشین آنلاین نسخه جدید + نسخه مود بینهایت

بازی شتاب آنلاین : بازی ماشین آنلاین نسخه جدید + نسخه مود بینهایت

جدیدرایگان
شتاب آنلاین : بازی ماشین آنلاین
  • آپدیت
  • نسخه 8.1800
  • اندروید 4.2
  • دسته /
  • قیمت Free
  • رای: 1495
  • نظر: 15
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

شتاب آنلاین : بازی ماشین آنلاینشتاب آنلاین : بازی ماشین آنلاینشتاب آنلاین : بازی ماشین آنلاینشتاب آنلاین : بازی ماشین آنلاینشتاب آنلاین : بازی ماشین آنلاینشتاب آنلاین : بازی ماشین آنلاین

دانلود بازی شتاب آنلاین به همراه نسخه مود با سکه و الماس بینهایت

هم اکنون نسخه 8.1800 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

بازی شتاب آنلاین یکی از بازی های تازه به عرصه رسیده ایرانی میباشد که توسط استودیو پارسه گیمز توسعه داده و در مارکت های کافه بازار و مایکت عرضه شده بازی مزبور دارای گرافیک خوب و قابل قبولی می باشد و دارای رقابت های آنلاین متنوع که میتواند ساعت ها گیمر را سرگرم خودش بکند. این موبایل گیم دارای ۳۵ هزار کاربر و امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ میباشد.

این بازی دارای دو نوع بازی مختلف من جمله آفلاین و آنلاین می باشد، در حالت تک نفره و ماجراجویی نیازی به اینترنت برای بازی ندارید، اما حالت آنلاین را با اینترنت معمولی و حداقلی میتوانید بصورت خوب بازی بکنید. شتاب آنلاین ماشین های متنوع ایرانی من جمله دنا، ۲۰۶، زانتیا و پارس را دارد که لذت بازی را برای یک ایرانی دوچندان کند. شما در شتاب آنلاین باید لایی کشی و فرمون خوب را ملاک اصلی قرار دهید تا سمت و سوی پیروزی برسید 🙂 از جمله ویژگی های بارز شتاب آنلاین هم میتوان به بازی چهار نفر همزمان، شرکت در لیگ بصورت آنلاین و رقابت با دیگران، شخصی سازی گسترده ماشین ها و ماشین های متنوع ایرانی و خارجی می باشد.

برای بروزرسانی و آپدیت نسخه اصلی و مود شده میتوانید به همین صفحه از سایت فراروید برگردید زیرا در کمترین زمان آپدیت های جدید قرار داده می شود. از جمله بازی های مشابه و همتا این میتوانیم به بازی مجموعه دنده دو اشاره کنیم که از اولین های این عرصه میباشند. هم اکنون میتونید این بازی بسیار جذاب ایرانی را به رایگان از وبسایت فراروید به همراه نسخه مود شده اختصاصی دانلود کرده و لذت ببرید.

 

بازی شتاب آنلاین مود شده فراروید

شتاب آنلاین : بازی ماشین آنلاین
بازی شتاب آنلاین : بازی ماشین آنلاین توسط سپر امنیتی تایید شده