خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی بهاران : باغ اسرارآمیز جدید به همراه مود

دانلود بازی بهاران : باغ اسرارآمیز جدید به همراه مود

جدیدرایگان
بهاران : باغ اسرارآمیز
  • آپدیت
  • نسخه 0.2.1
  • اندروید 4.2
  • دسته /
  • رای: 288
  • نظر: 11
محبوبیت 86% 86%

اسکرین شات ها

بهاران : باغ اسرارآمیزبهاران : باغ اسرارآمیزبهاران : باغ اسرارآمیزبهاران : باغ اسرارآمیزبهاران : باغ اسرارآمیز

دانلود نسخه جدید بازی بهاران به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 0.2.1 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

Baharan – بازی جذاب و سرگرم کننده «بهاران: باغ اسرار امیز» + مود که در سبک ماجراجویی و تفننی قرار دارد یک بازی طراحی شده مختص اندورید است. این بازی توسط استودیوی پاییزان ساخته شده و منتشر شده است بازی بهاران داستان جالب و سرگرم کننده ای دارد و دارای گیم پلی ساده و جورکردنی است بعلاوه ان گرافیک خیره کننده و سه بعدی دارد و ده ها مرحله و چالش مختلف که جز نقاط قوت بازی محصوب میشود را در خود جای داده است. یکی دیگر از جنبه های مثبت این بازی این است که کاملا ایرانی است و با فرهنگ ما تضاد ندارد و کاملا سازگاری دارد که شما به راحتی و بدون نگرانی میتوانید این بازی را در اختیار فرزندان خود بگذارید.

در بازی بهاران شما باید با یاسمن همرا شوید و به اون در بازسازی عمارت بزرگ بهاران کمک کنید و این عمارت بزرگ را برای فروش اماده سازی کنید. یاسمن که بعد سال های زیادی به ایران برمیگردد متوجه میشود پدربزرگش عمارت بزرگ خود را برای اون به ارث گذاشته است و از اونجایی که این عمارت قدیمی و اسیب دیده است و شایعه های عجیب و ترسناکی درباره اش وجود دارد یاسمن قادر به فروش این عمارت نیست پس اول باید این باغ را بازسازی کند و شایعه و معماهایی که درباره اش وجود دارد را حل کند، یاسمن مسیر کوتاه و اسانی را در پیش نخواهد داشت و از انجایی که یاسمن دست تنهاست این سختی چند برابر میشود.

بازی بهاران یک بازی کاملا افلاین و بدون نیاز به دیتا است که شما به همراه یاسمن باید به دنبال کشف اسرار خانوادگی، شایعات و سروصداهای مخوف اطراف عمارت بروید و انها را همانند یک پازل حل کنید. برای علاقمندان به این سبک بازی فراروید به شما پیشنهاد میکند بازی خیاط باشی را دانلود و امتحان کنید که این بازی را میتوانید با نسخه مود از فراروید دانلود کنید.

بازی بهاران مود

بهاران : باغ اسرارآمیز
بازی بهاران : باغ اسرارآمیز توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات