خانه » بازی » دانلود بازی Angry Birds Friends جدید به همراه مود

دانلود بازی Angry Birds Friends جدید به همراه مود

جدیدرایگان
Angry Birds Friends
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Angry Birds FriendsAngry Birds FriendsAngry Birds FriendsAngry Birds Friends

دانلود نسخه جدید بازی Angry Birds به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه  11.8.0 به همراه نسخه مود شده در سایت قرار گرفت!

مطمئنا شما دیگر با انگری بردز ناآشنا نیستید، پس به Angry Birds Friends بیایید، این پرندگان هنوز آنجا هستند، اما با نسخه ارتقا یافته حوصله نخواهید داشت. این بازی نوید می دهد کسانی که هرگز یا هرگز Angry Birds را بازی نکرده اند با ویژگی های جدید شگفت انگیز و هیجان انگیز کند.

مطمئناً کمان پولادی آشنا در Angry Birds Friends را فراموش نخواهید کرد و هرگز ناپدید نخواهد شد زیرا این سلاحی است که به شما اجازه می دهد حریف خود را نابود کنید. این سلاح قدرت زیادی برای آسیب زدن به سنگین ترین حریفان دارد. می تواند قدرت شلیک شما را چندین برابر افزایش دهد. وظیفه شما این است که این کمان پولادی را طوری تنظیم کنید که جهت گلوله بتواند با دقت به حریف برخورد کند و حریف را مجروح کند.

با آمدن به بازی، ویژگی های قدیمی که بازیکنان را جذاب می کند، از شخصیت های دوست داشتنی گرفته تا گیم پلی یکسان باقی می مانند. این بدون تغییر باعث می شود بازیکنان با وجود قرار گرفتن در معرض یک بازی جدید احساس آشنایی و نزدیکی کنند. اگرچه بدون تغییر، اما با ویژگی های جدید خود همچنان افراد زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

اگر فکر می کنید Angry Birds Friends تکرار نسخه قدیمی و خسته کننده است، در اشتباهید. با 24 سطح بازی که هر هفته آپدیت می شود، در هر سطح شگفتی های مختلفی را برای شما رقم خواهد زد. با وجود ده ها مسابقه هیجان انگیز که هر هفته برگزار می شود، مطمئناً خسته کننده نخواهد بود. برعکس، کنجکاوی و تسخیر بسیاری از بازیکنان را نیز تحریک می کند.

بازی هر هفته 24 سطح سختی را به تدریج به روز می کند و شما همیشه در حالتی خواهید بود که باید این بازی را تسخیر کنید.

دانلود بازی Angry Birds Friends جدید به همراه مود

Angry Birds Friends
بازی Angry Birds Friends توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *