خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی Basketball Arena: Online Game جدید به همراه مود

دانلود بازی Basketball Arena: Online Game جدید به همراه مود

جدیدرایگان
Basketball Arena: Online Game
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 94
  • نظر: 4
محبوبیت 84% 84%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید بازی Basketball Arena به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 1.84.5به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

چه کسی دوست ندارد یک نقطه بیاید؟ هيچ كس. بله خیلی خوب خوانده اید. همه عاشق انجام انواع مختلف ورزش هستند، چه کریکت، چه فوتبال و چه بسکتبال. شما قبلاً در مورد انواع مختلفی از بازی ها از این ورزش های مختلف شنیده اید. سلام، امروز همه ما اینجا هستیم با معروف ترین بازی جهان، بسکتبال. بسکتبال یکی از بازی های حماسی است که در آن باید توپ خود را در سبد قرار دهید. این بازی بسیار هیجان انگیز و درخشان است که در آن به یک تیم از افراد آماده برای حمله به دشمن در زمین بسکتبال نیاز خواهید داشت.
همانطور که همه می دانند، بسکتبال یک بازی سرسخت است. امروز همه ما با نسخه اصلاح شده بسکتبال Arena اینجا هستیم. در Basketball Arena مزایای ناعادلانه زیادی دریافت خواهید کرد که سفر بسکتبال خود را بسیار در دسترس تر می کند. پس از دانستن اینکه بسکتبال Arena یکی از پرطرفدارترین بازی ها در رده ورزشی است، شوکه خواهید شد. بازی‌های آنلاین بسکتبال آرنا میلیون‌ها بار دانلود را همراه با امتیازات مثبت قدرتمند دارند. خبر عالی در مورد این طرح این است که می توانید این بازی را به صورت آنلاین و آفلاین انجام دهید.
Basketball Arena  نوع تغییر یافته و جایگزین بازی آنلاین رسمی بسکتبال Arena است. در این نسخه اصلاح شده، پاداش ها و مزیت های زیادی مانند سطوح باز کردن قفل، باز کردن قفل کاراکترها، دسترسی به کارت های VIP، پول نامحدود، دسترسی به لوازم جانبی ممتاز و موارد دیگر دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، رابط کاربری بازی ساده و روان است. در مدت زمان کوتاهی در این بازی به یک بازیکن حرفه ای تبدیل خواهید شد.

دانلود بازی Basketball Arena: Online Game جدید به همراه مود

Basketball Arena: Online Game
بازی Basketball Arena: Online Game توسط سپر امنیتی تایید شده