خانه » بازی » دانلود بازی Among Us جدید به همراه مود

دانلود بازی Among Us جدید به همراه مود

آپدیتآنلاینرایگان
Among Us
  • آپدیت
  • نسخه 2023.7.11
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 40
  • نظر: 1
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید بازی Among Us به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 2022.12.8 به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

Among Us یک بازی جذاب است که ترکیبی از کار تیمی و گیم پلی استراتژیک را به دست می آورد که بین 4 تا 10 بازیکن واقعی انجام می شود. در اینجا، شما باید فرد متقلب را با تمام همنوردان خود پیدا کنید و او را از بازی بیرون کنید. اما اکثر اوقات، به دلیل هم تیمی های متقلب و هکرهای کلاهبردار، انجام این بازی سخت می شود. هکرهای زیادی در داخل بازی وجود دارند که همگی جاودانه هستند و نمی توانند مورد ضرب و شتم قرار بگیرند. بنابراین با در نظر گرفتن همه موانع، نسخه اصلاح شده بازی Among Us را توسعه داده ایم. این یک اصلاح مبتنی بر منو است، مانند pubg، که به شما نیاز دارد تا هک ها را فعال کنید و با ویژگی های نفس گیر شگفت زده شوید. بنابراین باید کل مقاله را مرور کنید تا به عمق این بازی باورنکردنی برسید و APK Among Us MOD MENU را برای تجربه ای عالی دانلود کنید.
Among Us یک بازی استثنایی اندرویدی است که در همه فروشگاه‌های سیستم‌عامل، اندروید، iOS یا ویندوز پرطرفدار است. این یک بازی به تازگی راه اندازی شده است که در ژوئن 2018 ساخته شده و شامل تمام حالت های بازی جذاب است. علاوه بر این، تنها در این دو سال بیش از 500 میلیون دانلود را به دست آورده است و تقریباً هر ساعت میلیون ها گیمر فعال روزانه این بازی را انجام می دهند.
Among Us یک بازی دو طرفه است که در آن می توانید به عنوان یک خدمه یا یک فریبکار بازی کنید. مگر اینکه، اگر شما خدمه هستید، پس باید به صورت استراتژیک بازی کنید و فریبکار را قبل از اینکه تمام خدمه باقیمانده شما را بکشد، پیدا کنید، یا خوشبختانه، اگر شما یک شیاد هستید، باید همه خدمه را قبل از آمدن بکشید.

 

Among Us
بازی Among Us توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات