خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی World of Tanks Blitz – PVP MMO جدید به همراه مود

دانلود بازی World of Tanks Blitz – PVP MMO جدید به همراه مود

جدیدرایگان
World of Tanks Blitz - PVP MMO
  • رای: 33
  • نظر: 0
محبوبیت 81% 81%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید بازی World of Tanks Blitz به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 9.2.1.1348 به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

ما همیشه این فانتزی را داشتیم که جنگ ها را از نزدیک کشف کنیم. جوان بودن به این معنی است که ما انرژی و پرخاشگری زیادی داریم. بنابراین افراد بسیار بیشتری در سنین پایین خود دوست دارند دشمنی خود را از طریق قالب نبرد رها کنند. اکنون بازی‌ها در مبارزات، مبارزات و چند نفره آشکار شده‌اند که به دلیل مکانیسم، احساس جنگ واقعی را برای همه به ارمغان می‌آورد.
در اینجا، ما این  World of Tanks Blitz را داریم که به همه امکان می دهد نبردهای واقعی جنگ را در امکان چند نفره کشف کنند. شما می توانید بیایید و به بازی ملحق شوید که تنها کاری که باید انجام دهید این است که تانک های انتخابی خود را در دستور قرار دهید. در دسترس بودن انبوه تانک ها از جنگ های معروف، فرمت های مختلف، روش های حمله، چشم انداز روشن، و نوع آن ها برای انتخاب مطابق میل شما در دسترس است.
خرید رایگان یکپارچه است، بنابراین می توانید هر تجهیزات و ابزاری را که می خواهید برای نبردهای ارتقا خریداری کنید. در گیم پلی این نسخه اصلاح شده هیچ تبلیغی وجود ندارد و هنگام نصب نیازی به روت از هیچ منبعی ندارد. ضد ممنوعیت، آنتی ویروس، بدون تاخیر، رفع اشکال و موارد دیگر، نسخه را برای بازی در دنیای زیبای بازی ایمن و امن می کند.

گیم پلی تمام عناصر بازی را با جزیی ترین توضیحات در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانید در چشم انداز آنها غرق شوید. طراحی ها و شبیه سازی در روش های فوق اچ دی 3 بعدی دنیای منظره جدیدی را برای فرو رفتن در آن به کاربران می دهد. بهترین طرح ها و چشم انداز هر عنصر، جهان را به محیطی آرام تبدیل می کند که در آن مستقیماً در جو گم می شوید.

 

World of Tanks Blitz - PVP MMO
بازی World of Tanks Blitz - PVP MMO توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *