خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Idle Lumber Empire جدید به همراه مود

دانلود بازی Idle Lumber Empire جدید به همراه مود

جدیدرایگان
Idle Lumber Empire
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.10
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 29
  • نظر: 1
محبوبیت 79% 79%

اسکرین شات ها

Idle Lumber EmpireIdle Lumber EmpireIdle Lumber EmpireIdle Lumber Empire

دانلود نسخه جدید Idle Lumber Empire به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه  1.4.10 به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

Idle Lumber Empire – تعداد زیادی کسب و کار در سطح جهان وجود دارد. مردم با استفاده از تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی مختلف سود زیادی کسب می کنند. همچنین می‌توان ثابت کرد که بیشتر صنایع غیرفنی روابط احتمالی با گیاهان و درختان دارند. جنگل، درختان و گیاهان بیش از هر چیز دیگری منابعی را برای استفاده انسان و محصولات حیاتی ارائه می دهند. درختان مسئول تامین اکسیژن و سایر مواد مورد نیاز برای تضمین بقا هستند.

جدای از این موارد، آنها چیزهای زیادی برای ارائه نیازها و مصارف انسانی مانند غذا، میوه، سبزیجات، مبلمان، منسوجات، چوب، کاغذ، آدامس، شکلات، غذاخوری و غیره دارند و تقریباً تمام مشاغل تولیدی مربوط به حداقل یک جنبه از درختان به طور غیر مستقیم یا مستقیم عرضه می شود. اکثریت مردم نان خود را از آنها می گیرند. Lumber Inc یکی از این بازی‌ها است که به کاربران اجازه می‌دهد تا گیم‌پلی عناصر مرتبط با جنگل را تجربه کنند، جایی که کاربران می‌توانند آنها را یاد بگیرند و از آنها برای کسب درآمد استفاده کنند. در اینجا، کاربران دسترسی کاملی برای لذت بردن از تجملات کسب و کار در تجارت مرتبط با چوب دارند. برخی از افراد علاقه زیادی به Lumbers دارند و شانس خود را در اینجا دارند تا از طریق این شبیه سازی مجازی کار کاوش کنند.

Lumber Inc ویژگی های لوکس و عملکردهای کلاسیک را در گیم پلی ارائه می دهد تا گیم پلی تجاری برجسته ای را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران این شانس را دارند که مهارت های تجاری و تکنیک های فروش و بازاریابی خود را برای کسب سود کشف کنند. ما در زیر به عناصر دقیق گیم پلی بازی پرداخته ایم. هم اکنون میتوانید این بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی Idle Lumber Empire جدید به همراه مود

تبلیغات
Idle Lumber Empire
بازی Idle Lumber Empire توسط سپر امنیتی تایید شده