خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Pou جدید به همراه مود

دانلود بازی Pou جدید به همراه مود

جدیدرایگان
Pou
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.104
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید بازی Pou به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 1.4.104به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

تقریباً همه ما حداقل یک بار با یک بازی محبوب My Talking Tom تعامل داریم. این بازی بسیار شبیه است و بسیار بیشتر از بزرگ کردن حیوان خانگی مجازی خود مانند یک سگ یا گربه در خانه خود ارائه می دهد. در مورد بزرگ کردن فرزندتان با نهایت مراقبت و نیازهای غذایی، انجام آن لذت بخش است و این بازی به شما اجازه می دهد تا همین را تجربه کنید.
یکی از محبوب‌ترین بازی‌های خود در زمینه پرورش حیوان خانگی مجازی، تقریباً بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است که به اندازه کافی آشکار است که محبوبیت آن را در سراسر جهان نشان دهد. شما می توانید کل سبک زندگی را که در واقعیت بزرگ کردن سگ، گربه، بز و غیره تجربه می کنید، کشف کنید. چندین جنبه در این فرآیند دخیل است که در اینجا به آنها اشاره خواهید کرد.
این به طور ناخودآگاه شما را برای والدین بهتر در تربیت فرزند یا حیوانات خانگی واقعی با عنصر شبیه سازی طراحی شده خود آموزش می دهد. در Pou Mod Apk، شما حیوان خانگی مجازی خود را با ظاهری عالی و شکلی چاق، چشمان درشت، ساختار گرد دارید که به شما امکان می دهد او را گرامی بدارید. شما باید او را از طریق روش‌ها و سیستم‌های مختلف غذا خوردن پرورش دهید، غذا را در انواع مختلف، پیتزا، همبرگر، ساندویچ، نوشیدنی و همه چیز بچینید تا غذا را تامین کنید.
حیوان خانگی رشد می کند و با روش های بازی خود به شما سرگرمی ارائه می دهد. می‌توانید از بازی کردن چیزهای زیادی با یکدیگر لذت ببرید، مانند پرتاب توپ، کج کردن صفحه برای کاوش در آسمان و غیره. می‌توانید بسیاری از فعالیت‌ها مانند دویدن، پریدن، صدا و غیره را انجام دهید.

دانلود بازی Pou جدید به همراه مود

Pou
بازی Pou توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *