خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Castle Crush:Epic Battle جدید به همراه مود

دانلود بازی Castle Crush:Epic Battle جدید به همراه مود

آپدیترایگان
Castle Crush:Epic Battle
  • رای: 50
  • نظر: 2
محبوبیت 84% 84%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید بازی Castle Crush به همراه نسخه مود 

هم اکنون نسخه  6.1.0به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید آپدیت شد!

در عصر حاضر، اکثر مردم به شدت مشغول کار خود هستند، بنابراین اگر وقت آزاد برای استراحت داشته باشند، همیشه سعی می کنند خود را سرگرم کنند. افراد مختلف راه های مختلفی برای استراحت دارند، مانند گپ زدن با همکاران، دوستان، پیاده روی و غیره. اما برخی از افراد برای سرگرمی و استراحت در زمان استراحت یا اوقات فراغت، بازی را انتخاب می کنند. اگر می خواهید همیشه در دستگاه خود سرگرم شوید و استراحت کنید، امروز یک بازی معروف از استودیوی kingame castle crush mod apk را به شما معرفی می کنم. بازی‌های مختلفی با استراتژی‌ها و ویژگی‌های مختلف وجود دارد که می‌تواند به بازیکنان کمک کند آرامش داشته باشند یا بازی کردن آسان باشد. Castle crush یک بازی استراتژیک عالی برای دستگاه های اندرویدی است. بسیاری از ویژگی‌های برجسته را در بازی دریافت می‌کنید، مانند هیولاهای افسانه‌ای و مناطقی که در آن با میلیون‌ها بازیکن می‌جنگید. Castle crush mod apk یک بازی استراتژیک محبوب است که کاربران را قادر می سازد از جمع آوری کارت ها و نبردهای سطح بالا لذت ببرند. این بازی دارای امکانات نمادین برای یافتن آیتم های جدید به همان اندازه که جستجو می کنید دارد. از بازی باشکوهی که در تمام جنبه ها درخشان است لذت ببرید.

کارت‌ها در بازی بسیار ضروری هستند، زیرا وقتی تعداد نیروها و هیولاها تمام می‌شود، بهترین راه برای شما کارت‌ها است. بنابراین مطمئن شوید که با از بین بردن قلعه های حریفان تا حد امکان کارت جمع آوری کنید. برخلاف بازی‌های دیگر، castle crush به شما اجازه می‌دهد تا از چندین سطح عبور کنید. هر مرحله چالش ها و هیولاهای جدیدی را به ارمغان می آورد که قدرتمندتر از مرحله قبلی هستند. گیمرها باید استراتژی ها و نیروهای جدیدی را برای رقابت با این موانع اعمال کنند. این کمک می کند تا توجه خود را در هر سطحی که عبور می کنید بالا نگه دارید.

 

دانلود بازی Castle Crush:Epic Battle جدید به همراه مود

Castle Crush:Epic Battle
بازی Castle Crush:Epic Battle توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. سام کنجکاو

    سلام بازی عالیه فقط سکه ها بینهایت نیست!
    وقتی میخوام کارت ارتقا بدم پول کم میشه و تموم میشه میگه بازی کن لطفا سکه یا الماس رو بینهایت کنیو ممنون از سایت فراروید.

  2. امیر محمد سپهوند

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *