خانه » بازی » موسیقی » دانلود بازی Magic Tiles 3 جدید به همراه مود

دانلود بازی Magic Tiles 3 جدید به همراه مود

جدیدآنلاینرایگان
Magic Tiles 3
  • آپدیت
  • نسخه 10.086.106
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

Magic Tiles 3Magic Tiles 3Magic Tiles 3Magic Tiles 3

 دانلود نسخه جدید Magic Tiles 3 به همراه نسخه مود

هم اکنون نسخه 9.076.102به همراه نسخه مود شده در وبسایت فراروید قرار گرفت!

Magic Tiles 3 به بازیکنان دنیای موسیقی فشرده با موسیقی عالی ارائه می دهد تا مهارت های پیانو خود را به نمایش بگذارد. تیم AMANOTES PTE LTD بازی را توسعه می دهد. اگر از علاقه مندان به بازی های گوشی های هوشمند هستید، این استودیوی بازی سازی با بازی های پرطرفدار منتشر شده دیگر برای شما عجیب نیست. یکی دیگر از ویژگی های خاص این بازی، این است که دنباله بازی با همین نام است. پس از موفقیت غیرمنتظره طرفداران و حمایت مشتاقانه در 2 قسمت قبلی، سازنده تصمیم گرفت به توسعه قسمت 3 ادامه دهد.

آیا شما عاشق موسیقی هستید؟ آیا علاقه زیادی به بازی هایی دارید که دست ها و چشمان سریع شما را به چالش می کشند؟ بیایید به این بازی بیاییم، نسخه ارتقا یافته Magic Tiles 2. این نسخه فروشگاه آهنگ متنوع تری را در اختیار شما قرار می دهد و صدای نهایی مطمئناً شما را راضی می کند.

با آمدن به بازی، با کلیدهایی که مانند 2 نسخه قبلی دارای بریک های مشکی، آبی و بی رنگ خواهند بود، برمی گردید. وظیفه شما این است که کلیدهای رنگی را در طول کلید به سرعت فشار داده و نگه دارید تا بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورید. کلیدهای بازی مانند کلیدهای پیانو هستند. کلیدهای مشکی ریتم تند و کلیدهای آبی ریتم آهسته‌تری دارند و آهنگ را ریتمیک‌تر و احساسی‌تر می‌کنند.

این بازی دارای گرافیک دو بعدی است و رابط کاربری آن به سادگی با رنگ های گرادینت زیبا طراحی شده است و تجربه بسیار جدیدی را برای بازیکن به ارمغان می آورد. صدای بازی ترکیبی از کلیدها با طول های مختلف، ریتم های کوتاه و طنین انداز است. در Magic Tiles 3 با کلیدهای ساده به استاد پیانیست تبدیل شوید. موسیقی دنیا را به دستگاه تلفن همراه خود بیاورید.

 

دانلود بازی Magic Tiles 3 جدید به همراه مود

تبلیغات
Magic Tiles 3
بازی Magic Tiles 3 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *