خانه » بازی » دانلود بازی Coin Master جدید به همراه مود

دانلود بازی Coin Master جدید به همراه مود

جدیدآنلاینرایگان
Coin Master
  • آپدیت
  • نسخه 3.5.840
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 12
  • نظر: 3
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Coin MasterCoin MasterCoin MasterCoin MasterCoin Master

دانلود نسخه جدید بازی Coin Master به همراه نسخه مود شده 

هم اکنون نسخه 3.5.840 به همراه نسخه مود شده از وبسایت فراروید قابل دانلود میباشد

اگر می خواهید قدرت خود را در یک بازی ماجراجویی امتحان کنید، Coin Master را در گوشی خود دانلود کنید تا با ویژگی های منحصر به فرد آن تجربه ای سرگرم کننده داشته باشید. این یک بازی در سبک غارت، حمله برای ساخت قدرتمندترین دهکده دزدان دریایی است. شما قادر خواهید بود با دوستان خود و میلیون ها بازیکن دیگر در سراسر جهان به بازی بپیوندید، با هم مبارزه کنید و در زمان به سرزمین های جادویی جدید سفر کنید. سخت بجنگید تا دزد دریایی، هیپی، پادشاه، جنگجو یا وایکینگ شوید تا دهکده خود را توسعه دهید. اگرچه این یک بازی ساده است، اما بسیار مبتنی بر جامعه است و علاقه زیادی را از سوی بازیکنان جلب می کند.

برای ایجاد لذت بیشتر و بهبود تجربه بازیکن، ناشران برخی از ویژگی های جدید را در این نسخه اضافه کرده اند. جوایز عظیم و منحصربه‌فردی اضافه می‌شوند تا بازیکنان بتوانند از دنیایی از سرگرمی همراه با هیجان لذت ببرند. تضمین شده است که Coin Master تجربیات و اکتشافات واقعی را با تمام آنچه در دسترس بازیکنان است به ارمغان می آورد.

نه تنها این، بلکه می توانید دوستان خود را نیز دعوت کنید تا به بازی بپیوندند، با هم بجنگند و جوایز رایگان جذابی دریافت کنید. دعوت از دوستان به بازی به شما کمک می کند تا جوایز بیشتری کسب کنید و لحظات سرگرم کننده بیشتری را برای شما رقم بزند. همچنین می‌توانید با اشتراک‌گذاری لینک فیسبوک، توییتر و اینستاگرام دوستان خود را برای سرگرمی و هیجان بیشتر در حین انجام این بازی دعوت کنید. دعوت از دوستان بیشتر به شما کمک می کند تا برای توسعه دهکده خود جوایز عالی و چرخش های جدید بیشتری دریافت کنید.

 دانلود بازی Coin Master جدید به همراه مود

Coin Master
بازی Coin Master توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات