خانه » بازی » دانلود بازی Monster Fishing 2021 مود شده

دانلود بازی Monster Fishing 2021 مود شده

جدیدرایگان
Monster Fishing 2021
  • آپدیت
  • نسخه 0.4.8
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

Monster Fishing 2021Monster Fishing 2021Monster Fishing 2021Monster Fishing 2021

دانلود نسخه جدید بازی monster fishing2020 به همراه نسخه مود شده سکه بینهایت و بدون تبلیغات

هم اکنون نسخه 0.4.8 به همراه نسخه مود در وبسایت فراروید آپدیت شد!

monster fishing2021 بازگشتی هیجان انگیز است و پس از موفقیت چشمگیر دو قسمت در سری قبلی Monster Fishing، نفسی تازه به حساب می آید. در این بخش، سازنده اشتیاق و تلاش زیادی را برای آوردن چیزهای جدید به کار گرفته است تا به بازیکنان کمک کند بهترین تجربه را داشته باشند. و اگر قبلاً در مورد این بازی نشنیده اید با فراروید همراه باشید.

ماهیگیری برای ماهیگیران یا کسانی که می خواهند استراحت کنند شغل مهمی محسوب می شود. این یک سرگرمی جدید است و امروزه بسیار محبوب است. این نه تنها شما را سرگرم می کند، بلکه می توانید با صید ماهی بزرگ خود را راضی کنید و آن را شایسته تلاش خود بدانید. و ماهیگیری آسان نیست زیرا به ابزارهای زیادی نیاز دارد، اما اگر هنوز هم می خواهید یک بار آن را امتحان کنید، Monster Fishing2021 یک انتخاب عالی خواهد بود.

شما به عنوان یک ماهیگیر بازی می کنید و ماهیگیری خود را روی صخره ای در وسط یک اقیانوس وسیع آغاز می کنید. وظیفه شما این است که چوب ماهیگیری را در آب بیندازید، نمادی را که عبارت “Push” نوشته شده است نگه دارید و سپس صبر کنید تا ماهی گاز بگیرد. زمانی که ماهی شروع به گاز گرفتن کرد، باید به سرعت اقدام به کشیدن نخ کرده و به آرامی آنها را از آب بیرون بکشید. به یاد داشته باشید که نباید کارها را خیلی عجولانه انجام دهید، در غیر این صورت ماهی از خط شما خارج خواهد شد. باید گفت وقتی همه چیز در بازی به طرز شگفت انگیزی واقع گرایانه باشد واقعاً غرق خواهید شد و احساس می کنید در زندگی واقعی در حال ماهیگیری هستید.

 

دانلود بازی monsters fishing مود شده

 

Monster Fishing 2021
بازی Monster Fishing 2021 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *