خانه » بازی » دانلود بازی Real Boxing 2 نسخه مود سکه و طلا بینهایت

دانلود بازی Real Boxing 2 نسخه مود سکه و طلا بینهایت

جدیدآنلاینرایگان
Real Boxing 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.24.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 11
  • نظر: 1
محبوبیت 63% 63%

اسکرین شات ها

Real Boxing 2Real Boxing 2Real Boxing 2Real Boxing 2

دانلود نسخه جدید بازی  Real Boxing 2 به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 1.24.0 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

Real Boxing 2 یک بازی مبارزه ای است که در آن بازیکنان با سبک های مختلف در مسابقات بوکس شرکت خواهند کرد. بازیکنان با شرکت در این بازی مبارزه با بازیکنان فوق العاده نخبه و همچنین بوکسورهای قهرمان جهان را تجربه خواهند کرد. مهم نیست روز یا شب، مهم نیست که چند نفر با هم مبارزه کنند، بازیکنان می توانند در رویدادهای هیجان انگیز شرکت کنند. علاوه بر این، نبردهایی که بازیکنان در آن شرکت می کنند دارای محتوای متفاوت و بسیار حرفه ای هستند که هیچ تفاوتی با زندگی واقعی ندارند.

بازی بازیکنان را به یک فضای بوکس بسیار حرفه ای می آورد. از آنجا که بازیکنان با ضربات ضربات، قلاب های متقاطع، قلاب های معکوس و پانچ های جانبی همراه با حرکات تکنیکی تسلط خواهند یافت تا بتوانند با بازیکنان عالی که بازی می سازد، مبارزه کنند، زیرا بازی می تواند تسخیر شود. در عین حال، بازیکنان در هنگام بازی نیاز به تمرکز دارند و احساس می کنند که شکست دادن حریف یک لحظه به پایان می رسد.

نه تنها Real Boxing 2 موقعیت‌های بوکس زیادی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا بتوانند سریع‌تر برنده شوند، بلکه بازیکنان می‌توانند برای خود سبک‌های بوکس جداگانه‌ای مناسب برای هر مسابقه متفاوت انتخاب کنند. بازیکنان شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب می کنند و آیتم های بیشتری را برای ارتقای قدرت، سرعت و استقامت تجهیز می کنند. از آنجا، بازیکنان سبک بوکس خود را ایجاد می کنند تا بتوانند با بازیکنان بیشتری مبارزه کنند.

اگر بازیکن حریفان را ببرد، بازیکن ارتقا می یابد و آیتم های رایگان زیادی دریافت می کند. آیتمی که بازیکن دریافت می کند یک ابزار جنگی برای کمک به بهبود شخصیت او در قدرت خواهد بود.

این بازی جذاب که در گوگل پلی نصب متعددی داشته است را میتوانید هم اکنون از وبسایت فراروید دانلود کنید.

دانلود بازی real boxing2 مود شده

Real Boxing 2
بازی Real Boxing 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. شیخ طه لامرد

    خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *