خانه » بازی » دانلود بازی Harry Potter Puzzles Spells به همراه نسخه مود

دانلود بازی Harry Potter Puzzles Spells به همراه نسخه مود

جدیدرایگان
Harry Potter Puzzles Spells
  • آپدیت
  • نسخه 5.1.0.115
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 15
  • نظر: 0
محبوبیت 73% 73%

اسکرین شات ها

Harry Potter Puzzles SpellsHarry Potter Puzzles SpellsHarry Potter Puzzles SpellsHarry Potter Puzzles Spells

دانلود نسخه جدید بازی هری پاتر به همراه نسخه مود برگذاری و برنده شدن خودکار 

هم اکنون نسخه  51.0.115 به همراه نسخه مود فراروید آپدیت شد!

Harry Potter Puzzles Spells – عنوانیست که استودیو Zynga آن را معرفی و در استور گوگل عرضه کرده است.این بازی همانطور که از نامش پیداست یک بازی در سبک پازل میباشد که ماموریت شماپیدا و جور کردن پازل ها میباشد! و حسو حال یک حرفه ای را در خود داشته باشید! بازی Harry Potter Puzzles Spells در گوگل توانسته با امتیاز 4.7 از و با بیش از 10 میلیون دانلود از سراسر جهان، کارنامه خوبی را به کاربران و گوگل تحویل دهد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص بدهد! اگر از علاقه مندان بازی های جورچین هستید بازی Harry Potter Puzzles Spells میتواند شمارا ساعت ها سرگرم خود کند! در ادامه این مطلب میتوانید نسخه مود این بازی را که از سایت فراروید قابل دانلود است دانلود کنید!

آیا به هری پاتر علاقه دارید؟ حتما وجود خواهد داشت؛ نبوغ جادوگر شما را مسحور می کند و به راحتی نمی توانید از آن خارج شوید. جذاب ترین این است که شما قادر خواهید بود بازی هایی را که در این دنیای جادویی گسترده اتفاق می افتد فتح کنید. باور کنید که شما بازیکن خوش شانسی هستید که در یک دنیای وسیع و عظیم ادغام شده اید، جایی که چیزهایی که هرگز انتظار نداشتیم اتفاق بیفتد.

بازیکنان می‌توانند خودشان از جادو استفاده کنند، تغییرات غیرقابل پیش‌بینی مطابق با ایده‌های خودشان، اما این اراده باید برای همه مفید باشد، نه اینکه خودسرانه استفاده کنند. چالش برای ما آسان نخواهد بود زیرا ما فردی هستیم که هرگز از جادو استفاده نکرده ایم. هری پاتر: پازل ها و طلسم ها همیشه شما را در چالش ها همراهی می کنند و به تدریج باعث می شوند که به این دنیا علاقه مند شوید

Harry Potter Puzzles Spells
بازی Harry Potter Puzzles Spells توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *