خانه » بازی » اکشن » دانلود Combat Magic – بازی اکشن «مبارزه های جادویی» اندروید + مود

دانلود Combat Magic – بازی اکشن «مبارزه های جادویی» اندروید + مود

آپدیتآنلاینرایگان
Combat Magic Spells & Swords
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Combat Magic Spells & SwordsCombat Magic Spells & SwordsCombat Magic Spells & SwordsCombat Magic Spells & Swords

دانلود بازی اکشن Combat Magic برای اندروید

Combat Magic: Spells and Swords – مبارزات جادویی – جادو ها و شمشیر ها!عنوان یک بازی اکشن بسیار هیجان انگیز از سوی استودیو بازی سازی Kisunja – Free Shooting Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. یک بازی بتل رویال است که شما به طور مستقیم در ابتدا وارد مبارزات می شوید. این مبارزات به سبک بتل رویال است و شما با دشمنان و رقیب های واقعی رو به رو هستید. بازی به طور واقعی رقابتی است و شما را به چالش می کشد. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی خط داستانی خاصی ندارد و کلیت بازی در رابطه با مبارزات آرینا است. در این روز ها بازی های سبک بتل رویال و مولتی پلیر آنلاین سر و صدای زیادی در بین کاربران به وجود آورده است. این بازی یک تم قرون وسطایی دارد، شما به عنوان یک جنگجوی بسیار قوی و دلاور نقش آفرینی می کنید. شما باید به دشمنان حمله کنید و آن ها را بکشید. البته شما باید زودتر از اینکه دشمنان شما را بکشند،انها را باید بکشید. دشمنان تان را بکشید و نگذارید که شما را زودتر بکشند. اگر علاقه مند به بازیهای بتل رویالی و مبارزه ای هستید،بازی NEW STATE Mobile را حتما دانلود کنید قطعا می تواند شما را مجذوب خود کند.

بازی مکانیزم ساده و روانی دارد که شما را به چالش می کشد. در این بازی شما یک تجربه هیجان انگیزی را برای خود رقم می زنید. در بازی های بتل رویال، شما با هوش مصنوعی بازی طرف نیستید و در با گیمر های واقعی دیگر به مبارزه می کنید. همه چیز به صورت واقعی و چالش برانگیز می باشد. این بازی باعث می شود حتی یک مبارزه شما هم تکراری نباشد و تمام مبارزات همیشه حس تازگی و جذابی را برای شما داشته باشند. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید.

Combat Magic Spells & Swords
بازی Combat Magic Spells & Swords توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *