خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی NEW STATE Mobile مود اندروید

دانلود بازی NEW STATE Mobile مود اندروید

آپدیت
NEW STATE Mobile
  • آپدیت
  • نسخه 0.9.45.418
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن NEW STATE Mobile در فراروید!

موضوع بازی:

بازی NEW STATE Mobile از بازی های بتل رویالی و بقا است. استودیوی بازی سازی KRAFTON, Inc می باشد، که برای اندروید و است. این بازی الگویی از بازی پابجی موبایل است. پابجی موبایل عنوان یک بازی اکشن و بقا، به قدری محبوبیت چشم گیر را در دنیا پیدا کرد،به طوری که بعدها استودیوهای بازیسازی مختلف دیگری هم با الهام از آن، به ساخت این سبک از بازی های روی اورده اند. امتیاز بازی در گوگل پلی 3.8 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی NEW STATE Mobile شما را به آینده می برد، الان سال 2051 است و شهر تروی (Troi) نابود شده، گروه های مخالف در حال نبرد با یکدیگر هستند. قرار است که به زودی اینجا آزاد شود. داستان این بازی روایتی است از یک دنیای آخرالزمانی مدرن که ماشین های خود ران و درون های پرنده در آن دیده میشود، جایی که همه به آخرین تجهیزات مجهز شده اند و قرار است برای پیروزی با یکدیگر بجنگند. در بازی های بتل رویالی شما در گروه چند نفره با دوستان و هم تیمی های خود سوار بر یک هواپیما جنگی می شوید. پس از پریدن از هواپیما، پیدا کردن اسلحه در جزیره یا هرجایی که فرو امدید وظیفه شما است.

باید بهترین تجهیزات و مهمات را برای خود جمع اوری کنید. همچنین با کشتن بازیکنان حریف و زنده ماندن شما در بازی به عنوان آخرین نفر شما برنده بازی می شوید. این تمام چیزی بود که بازی های بتل رویال تا پیش از این به شما ارائه می کردند. از ویژگی های بازی NEW STATE Mobile عبارت است از: گرافیک فوق العاده واقعی که از محدودیت های بازی های موبایل فراتر می رود. با فناوری global illumination ،از آنچه قبلاً در گرافیک بازی های موبایل امکان پذیر بود، پیشی می گیرد. یک میدان جنگ بزرگ و جهان باز با سطحی از واقع گرایی که فقط توسط PUBG STUDIOS قابل دستیابی است، .

جمع بندی:

بازی دارای گرافیک و صدا گذاری بسیار عالی است که شما را محو در بازی میکند. شما میتوانید این بازی بتل رویالی را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

NEW STATE Mobile
بازی NEW STATE Mobile توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *