خانه » بازی » اکشن » Shadow Fighter – بازی اکشن – نقش‌محور آفلاین جنگجوی سایه + مود

Shadow Fighter – بازی اکشن – نقش‌محور آفلاین جنگجوی سایه + مود

آپدیترایگان
Shadow Fighter: Fighting Games
  • آپدیت
  • نسخه 1.49.1
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Shadow Fighter: Fighting GamesShadow Fighter: Fighting GamesShadow Fighter: Fighting GamesShadow Fighter: Fighting Games

دانلود بازی اکشن Shadow Fighter برای اندروید

Shadow Fighter  – جنگجوی سایه! عنوان یک بازی اکشن بسیار هیجان انگیز در سبک بازیهای نینجایی از سوی استودیوی بازیسازی برای سیتم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما در نقش قهرمانانی هستید که باید در برابر یک شیطان و ارتش اهریمنی اش ایستادگی کنید. شما باید تمام تلاشتان را کنید آنها را شکست دهید و آن ها را با قدرت های جنگجویانه ای که دارید باید از بین ببریدیشان. شما باید به یک جنگجو سایه تبدیل شوید و لقب جنگجوی سایه را بگیرید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

سبک بازی به صورت Hack n Slash می باشد. در بازی بازیکنان قدرتمند و حرفه ای وجود دارند که شما باید بتوانید در مقابل آنها ایستادگی کنید. شما به عنوان یک نجات دهنده یا قهرمان هستید مه باید انسان ها را از حمله هیولاها نجات دهید. نهایی برای نجات جهان از تهاجم هیولاها شما باید تمام تلاش خود را بکنید. شخصیت قهرمان خود را انتخاب کنید و با پنج قهرمان مختلف به نبرد و مبارزه بپردازید. قهرمانان سه نینجا، شوالیه اسب و در نهایت یک روحانی هستند. قدرت شما در ابتدای بازی نمی تواند از سطوح زیادی عبور کند، بنابراین باید روز به روز آن را ارتقا دهید. اگر به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید،بازی Shadow Knight را هم حتما دانلود کنید.

هر کدام از این جنگجوها در بازی قابلیت های متفاوتی دارند. شکل ظاهری و مهارت های مخصوص به خودشان را دارند. بعضی از آن ها قدرت بیشتر اما سرعت کمتری دارند و بعضی از آن ها تکنیک و سرعت بیشتری دارند ولی نیروی آن ها کمتر است. در صورتی که توسط دشمنان محاصره شدید این امکان را دارید تا از نیروهای ویژه و خشم مخصوص هر قهرمان نیز در بازی استفاده کنید. گرافیک و طراحی های بازی به صورت دو بعدی می باشد. شخصیت ها و قهرمانان بازی و همچنین دشمنان به طور کامل به صورت سایه های سیاه مدل سازی شده اند. این بازی جذاب را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Shadow Fighter: Fighting Games
بازی Shadow Fighter: Fighting Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *