خانه » بازی » اکشن » Super Starfish _بازی اکشن «ستاره ماهی زرنگ!» اندروید + مود

Super Starfish _بازی اکشن «ستاره ماهی زرنگ!» اندروید + مود

آپدیترایگان
Super Starfish
  • آپدیت
  • نسخه 4.0.12
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Super Starfish برای اندروید

Super Starfish – ستاره ماهی زرنگ! عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در دسته بازیهای اکشن و تفننی از سوی استودیوی Protostar کشور استرالیا برای سیستم عامل اندروید می باشد. در بازی شما در نقش موجودات دریایی هستید. موجودات دریایی می تواند هر نوع موجودی ازجمله،عروس دریایی،ماهی،اختاپوس.خرچنگ،صدف و…باشد. حال در دنیایی موجودات دریاییی و اقیانوس های جذاب شما باید امتیاز برای خود کسب کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در طول بازی برای جمع آوری امتیاز با چالش های زیادی روبه رو می شوید. در دنیای فانتزی دریایی کمی دشوار است. وظیفه شما در بازی کنترل این موجودات دریایی و هدایت آن ها به اطراف می باشد. در طول مسیر حرکت ماهی ها باید تلاش کنید که از هر چیزی که باعث اسیب به شما می شود مانند،شهاب سنگ ها و … دوری کنید. تمام تلاشتان را بکنید تا می توانید ستاره ها و امتیازهای بازی را جمع آوری کنید. وقتی شما موجودات آبی را به اطراف هدایت و کنترل می کنید، با توجه به نوع و رنگ آن موجود دریایی، یک دنباله ای رنگی از رد پای حرکت آن به وجودمی آید و یک فضا و صحنه جذابی را به وجود می آورد. شما می توانید با جمع آوری آیتم های متنوعی مانند گیاه های Flora، آکواریوم خود را شخصی سازی کنید. در این آکواریوم می توانید به پرورش گیاهان عجیب و غریب بپردازید و یا یک کلکسیون از ماهی ها ایجاد کنید.

یک بازی آرامش بخش مرتبط با ماهیگیری را به شما معرفی می کنیم که می توانید با بازی Fishing Life خود را به ساعتی آرامش دعوت کنید. بازی دارای گرافیک بسیار بالا و طراحی کاملا فانتزی می باشد. فضای رنگی و خلاقانه بازی،افکت های فانتزی و بصری فوق العاده، همه اینها در کنارهم بسیار زیبا هستند و یک بازی کامل را به وجود آورده اند. اگر علاقه به دنیای دریایی در بین موجودات دریایی دارید،این بازی را از دست ندهید. اکنون میتوانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Super Starfish
بازی Super Starfish توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *